Έντυπη Έκδοση

500.000 ευρώ για την Αϊτή

Η γερμανική αλυσίδα σουπερμάρκετ Lidl International, διαπιστώνοντας το μέγεθος της καταστροφής που προκλήθηκε από το μεγάλο σεισμό στην Αϊτή, ανταποκρίθηκε άμεσα στη δραματική κατάσταση που δημιουργήθηκε, προσφέροντας οικονομική βοήθεια ύψους 500.000 ευρώ.

Στόχος, η κάλυψη των άμεσων αναγκών της χώρας και η ανακούφιση των κατοίκων.

Αντίθετα στο ρεύμα

Η βιομηχανία τροφίμων ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΗ (Β. Χαλβατζής & Σία ΑΒΕΕ), παρά το δυσμενές οικονομικό περιβάλλον το 2009, κατάφερε να παρουσιάσει αύξηση οικονομικών μεγεθών. Ο κύκλος των εργασιών της ξεπέρασε τα 7,2 εκατ. ευρώ, αυξημένος κατά 11%, ενώ τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) άγγιξαν τα 700.000 ευρώ. Την περασμένη χρονιά η εταιρεία υπέβαλε προς έγκριση επενδυτικό πρόγραμμα αξίας 2,5 εκατ. ευρώ.

«Στοχευμένες» εκπτώσεις

Μέχρι και 30% έφτανε η έκπτωση που προσέφερε η Praktiker σε τέσσερις κατηγορίες προϊόντων για την περίοδο 25-30 Ιανουαρίου. Τα προϊόντα, σε ιδιαίτερα χαμηλές τιμές, ήταν επαναφορτιζόμενα εργαλεία, βαλίτσες, καρέκλες γραφείου και πλατοκαθίσματα αυτοκινήτου.

Αποστολή με Email Εκτύπωση σελίδας

Διαβάστε επίσης

Στην κατηγορία
Οικονομία
Με λέξεις-κλειδιά
Επιχειρήσεις