Έντυπη Έκδοση

Carrefour: πάγωμα

Σε απορρόφηση της αύξησης του ΦΠΑ σε κατηγορίες προϊόντων ευρείας χρήσης προχωρούν αλυσίδες σουπερμάρκετ.

Μετά τις αλυσίδες Lidl και Aldi, χθες ανακοίνωσε και η Carrefour το πάγωμα της τιμής σε περισσότερους από 2.000 κωδικούς, που αφορούν προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας. Με την απορρόφηση της αύξησης του 2% στον ΦΠΑ, που ισχύει από τη Δευτέρα 15 Μαρτίου, οι αλυσίδες επιδιώκουν να διατηρήσουν τους τζίρους τους, καθώς σε πολλές περιπτώσεις έχουν καταγραφεί μειώσεις σε ετήσια βάση. Για τον ίδιο λόγο, άλλες αλυσίδες ακολουθούν σε μεγαλύτερο βαθμό πολιτικές προσφορών σε κατηγορίες προϊόντων. Χθες η αλυσίδα Carrefour ανακοίνωσε πάγωμα των τιμών σε όλα τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, τα οποία αντιστοιχούν σε περισσότερους από 2.000 κωδικούς. Σε αυτούς περιλαμβάνονται βασικά είδη τροφίμων, απορρυπαντικά, χαρτικά, καθαριστικά, προϊόντα προσωπικής φροντίδας, καθώς και είδη σπιτιού.

Αποστολή με Email Εκτύπωση σελίδας

Διαβάστε επίσης

Στην κατηγορία
Οικονομία
Με λέξεις-κλειδιά
Εμπόριο