Έντυπη Έκδοση

Η... Moody's τού καλού φαγητού

Βγήκατε ένα βράδυ για φαγητό (σ.σ. κάτι που όσο περνάει ο καιρός όλο και πιο δύσκολο θα γίνεται έτσι όπως πάνε τα πράγματα) και είχατε μια εμπειρία που θέλετε να μοιραστείτε.

Μέχρι σήμερα μπορούσατε ίσως να γράψετε κάτι στη σελίδα σας στο Facebook ή να πετάξετε ένα σχόλιο στο twitter, αλλά αυτά μοιάζουν σαν να πετάς βότσαλα στη θάλασσα. Μπορεί να κάνατε λίγο θόρυβο, αλλά λίγο αργότερα τα πράγματα ηρεμούν και -τελικά- κανείς δεν μπορεί να βρει το σχόλιό σας.

Το terpnon.gr φιλοδοξεί να κλείσει αυτό το κενό. Πρόκειται για την πρώτη υπηρεσία αξιολόγησης των εστιατορίων, με τους ίδιους τους πελάτες στον ρόλο των κριτικών. Πολύ απλά, εγγράφεστε στην υπηρεσία (αυτό είναι δωρεάν) και καταχωρίζετε την εμπειρία σας σε μια μικρή φόρμα. Μπορείτε επίσης να... κρίνετε τις κριτικές των άλλων χρηστών, κάτι που στο τέλος δημιουργεί μια πιο ξεκάθαρη εικόνα για την ποιότητα ενός μαγαζιού και -κάτι σημαντικό- το κόστος της εξόδου. Για όσα εστιατόρια και ταβέρνες αναζητήσαμε κριτική και είχαμε προσωπική εικόνα μπορούμε να πούμε πως συμφωνήσαμε με τις απόψεις που διατύπωσαν οι χρήστες του terpnon.gr. Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη και μέσω iPhone, με τη σχετική εφαρμογή να διανέμεται δωρεάν από το online κατάστημα της Apple. Σημειώστε απλώς πως για να εισαγάγετε ένα σχόλιο μέσω του κινητού σας τηλεφώνου θα πρέπει να έχετε περάσει τη διαδικασία της εγγραφής. Μέχρι σήμερα το terpnon.gr έχει συγκεντρώσει περισσότερες από 1.000 κριτικές, ενώ στη βάση δεδομένων του έχουν καταχωριστεί περισσότερα από 4.600 εστιατόρια σε 19 πόλεις της Ελλάδας και της Κύπρου. Δείτε και μόνοι σας στη διεύθυνση www.terpnon.gr.

Αποστολή με Email Εκτύπωση σελίδας

Διαβάστε επίσης

Στην κατηγορία
Οικονομία
Με λέξεις-κλειδιά
Πληροφορική και διαδίκτυο