Έντυπη Έκδοση

ΣΟΥΠΕΡΜΑΡΚΕΤ

Σε άνοδο τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας

Οι πωλήσεις των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας αυξάνονται με ταχύ ρυθμό. Κερδισμένες προσώρας όμως βγαίνουν οι μεγάλες αλυσίδες σουπερμάρκετ και όχι οι εκπτωτικές που επιδίωξαν να διεισδύσουν επιθετικά στην εγχώρια αγορά.

Πέρσι το μερίδιο των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας -είναι περί τα 2.700 προϊόντα- στις συνολικές πωλήσεις της ΑΒ Βασιλόπουλος ανήλθε στο 16,3%, από 15,3% το 2008 και 14,3% το 2007. Παρά το γεγονός, όμως, ότι η διοίκηση της ΑΒ έχει εκπονήσει και υλοποιεί πρόγραμμα ανάπτυξης στην «πλάτη» της κρίσης με εξαγορές (Plus, Κορυφή) και αυτόνομη ανάπτυξη νέων καταστημάτων, η διοίκησή της εμφανίστηκε στη γενική συνέλευση προβληματισμένη από την ένταση της ύφεσης. Η αλυσίδα πάντως εμφάνισε στο α' εξάμηνο αύξηση πωλήσεων κατά 7,2% και ενίσχυσε το μερίδιό της στην ελληνική αγορά σε επίπεδα πάνω από το 18%.

Αποστολή με Email Εκτύπωση σελίδας

Διαβάστε επίσης

Στην κατηγορία
Οικονομία
Με λέξεις-κλειδιά
Επιχειρήσεις