Ηλεκτρονική Έκδοση

Απόσυρση Ι.Χ. με εκπτώσεις στο τέλος ταξινόμησης

Η κυβέρνηση ικανοποίησε τελικά ένα πάγιο αίτημα του κλάδου εμπορίας οχημάτων, βγάζοντας από τα συρτάρια τα σχέδια για την απόσυρση παλαιών αυτοκινήτων. Η σχετική διάταξη, που περιλαμβάνεται στο πολυνομοσχέδιο για την εφαρμογή του Μνημονίου.

Προβλέπει φορολογικό κίνητρο,με τη μορφή μείωσης του τέλους ταξινόμησης,  για την αντικατάσταση αυτοκινήτων ηλικίας άνω των 12 ετών από νέα, μικρού και μεσαίου κυβισμού. Το πλαφόν ορίζεται στις 2.000 κ.εκ.

Συγκεκριμένα:

• Αυτοκίνητα κυλινδρισμού κινητήρα μέχρι και 900 κυβικά εκατοστά, απαλλάσσονται από το προβλεπόμενο τέλος ταξινόμησης για φορολογητέα αξία μέχρι και 6.000 ευρώ.

• Αυτοκίνητα κυλινδρισμού από 901 μέχρι και 1400 κυβικά εκατοστά, απαλλάσσονται από το προβλεπόμενο τέλος ταξινόμησης για φορολογητέα αξία μέχρι και 8.000 ευρώ.

• Αυτοκίνητα κυλινδρισμού κινητήρα από 1401 μέχρι και 1600 κυβικά εκατοστά, απαλλάσσονται από το 65% του προβλεπόμενου τέλους ταξινόμησης και για φορολογητέα αξία μέχρι και 11.000 ευρώ.

• Αυτοκίνητα κυλινδρισμού κινητήρα από 1601 μέχρι και 2000 κυβικά εκατοστά, απαλλάσσονται από 50% του προβλεπόμενου τέλους ταξινόμησης και για φορολογητέα αξία μέχρι και 14.000 ευρώ.

Η διαδικασία της απόσυρσης, καθώς και τα απαιτούμενα δικαιολογητικά, θα καθορισθούν με κοινή απόφαση των υπουργών Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Υποδομών.

Τα σχόλια έχουν κλείσει για αυτό το άρθρο

4 σχόλια

1 Ο/Η Christos έγραψε: (πριν 9 έτη)
Το μέτρο είναι πρόχειρο και αποτελεί καθαρό δώρο στους μανδράδες. Δηλαδή δεν συνδέει τη μείωση με περιβαλλοντολογικά κριτήρια ακόμα και με τα κριτήρια ΕΥΡΩ. Θα μπορούσε κάλλιστα αντί για τον κυλινδρισμό να βάλει στη θέση του τα γραμμάρια διοξειδίου του άνθρακα ανά χιλιόμετρο. Αυτό αποτελεί μια πρακτική που εφαρμόζουν τουλάχιστον 18 Κράτη μέλη της ΕΕ. Δεν κάνει καμιά διάκριση για ηλεκτρικά, υβριδικά αλλά και για καινούργια πετρελαιοκίνητα που πληρούν την τεχνολογία ΕΥΡΩ5.
Τέλος είναι να λυπάται κανένας γιατί η Χώρα μας παραμένει πάντα έξω από το Ευρωπαϊκό γίγνεσθαι. Αληθινά κρίμα.
2 Ο/Η geo έγραψε: (πριν 9 έτη)
καλύτερη πληρόφόρηση και σύνταξη χρειάζεται, όπως και σχόλια για όλες τις ενότητες: δεστε για παράδειγμα τα θέματα για τα βρετανικά πανεπιστήμια και τα παιδιά που τα κατηγορούν για τρομοκράτες! Έλοες, εδεν είστε πια η ΝΕΤ3...
3 Ο/Η Πλούσιος Συνταξιούχος. έγραψε: (πριν 9 έτη)
Αφού, πρώτα, διέλυσαν την αγορά αυτοκινήτου, έκλεισαν επιχειρήσεις, δεν εισέπραξαν όσα υπολόγιζαν και φορτώθηκαν ανέργους, τώρα πάνε να διορθώσουν τα αδιόρθωτα.
Πώς?
Μήπως θα τρέξουν οι εκατοντάδες χιλιάδες άνεργοι να πάρουν αυτοκίνητο?
Με το μειωμένο εισόδημα που διαθέτουν, πλέον, οι άλλοι Έλληνες?
Με την ανασφάλεια που υπάρχει?
Με τα, ίσως, 740 ευρώ μισθό, του ιδιωτικού τομέα?
Γνωρίζοντας, από προηγούμενες φορές, ότι όποιος αγοράσει τώρα, 'φθηνό' αυτοκίνητο, θα τον πιάσουν του χρόνου, με αυξημένα τέλη και τεκμήρια?
65% είναι κάτω η αγορά !
Χρειάζονται χρόνια, για να στηθεί μιά αγορά και μιά μόνο απόφαση, για να διαλυθεί.
4 Ο/Η ΚΜ έγραψε: (πριν 9 έτη)
Η πολιτική επιδότησης των εισαγωγέων αυτοκινήτων που ακολούθησαν και ακολουθούν από κοινού ΠΑΣΟΚ και ΝΔ είναι αντιπαραγωγική, επειδή η επιδότηση πηγαίνει στη βιομηχανία της Γερμανίας, της Γαλλίας, κ.λπ. Αυτά τα ξέρουν ακόμη και οι πρωτοετείς φοιτητές οποιουδήποτε τμήματος Οικονομικών.

Γιατί τόπτε οι εκάστοτε κυβερνήσεις επιμένουν; Δύο μόνο μπορεί νάναι οι εξηγήσεις:(1) Επειδή διαπλέκονται με τους πανίσχυρους εισαγωγείς, παίρνουν μίζες από αυτούς και λεφτά για τον προεκλογικό τους αγώνα. (2) Επειδή η υποτελής ελληνική αστική τάξη ψάχνει τρόπους να λαδώσει το αντεράκι Γερμανών, Ολλανδών, Γάλλων, κ.λπ. (λέγε με υποβρύχια, φρεγάτες, τηλεπικοινωνίες, C4I, άρματα, κ.λπ. κ.λπ. ων ουκ έστι αριθμός.
Αποστολή με Email Εκτύπωση σελίδας 4

Διαβάστε επίσης

Στην κατηγορία
Οικονομία
Με λέξεις-κλειδιά
Αυτοκινητοβιομηχανία και εμπόριο αυτοκινήτων