Έντυπη Έκδοση

ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΙΜΟΔΟΤΗΣΗ ΟΣΩΝ ΔΙΑΦΗΜΙΖΟΥΝ ΤΟ ΠΑΡΑΝΟΜΟ ΣΤΟΙΧΗΜΑ

Εκτεθειμένοι διοίκηση ΟΠΑΠ και υπουργός

Τεράστιο ζήτημα για τη σημερινή διοίκηση του ΟΠΑΠ, αλλά και τον εποπτεύοντα υπουργό Πολιτισμού Π. Γερουλάνο, τίθεται με βάση τον τρόπο που αντιμετωπίστηκαν οι «προαγωγοί» των παράνομων στοιχημάτων κατά το 2010.

Επίσημα στοιχεία που συγκεντρώνει και επεξεργάζεται η «MEDIA SERVICES» αποδεικνύουν ότι η διοίκηση Σπανουδάκη, αντί να αποκλείσει από τη διαφημιστική πίτα του ΟΠΑΠ τα εκδοτικά συγκροτήματα που διαφημίζουν το παράνομο στοίχημα, τα πριμοδότησε κατά τρόπο σκανδαλώδη, σε βάρος εκείνων που τήρησαν τη νομιμότητα.

Γεγονός που ενισχύει την άποψη ότι η κατανομή των διαφημιστικών κονδυλίων του ΟΠΑΠ δεν γίνεται με βάση το συμφέρον του οργανισμού, αλλά με βάση άγνωστες σκοπιμότητες, για τις οποίες θα πρέπει να δοθούν εξηγήσεις.

Το 2010, λοιπόν, η «Χ.Κ. Τεγόπουλος», στην οποία ο ΟΠΑΠ επιχείρησε να προσάψει την κατηγορία ότι αβαντάρει το παράνομο στοίχημα, δεν εισέπραξε από τις εταιρείες του είδους αυτού ούτε ένα ευρώ! Εστω για δείγμα... Και για τη νομιμοφροσύνη της... ανταμείφθηκε από τον ΟΠΑΠ, με διαφημιστικά κονδύλια ύψους 578.012 ευρώ.

Αντίθετα, η «Πήγασος» («Εθνος» κ.λπ...) που υποδέχθηκε το 35% (6.136.971 ευρώ) της διαφήμισης του παράνομου στοιχήματος πριμοδοτήθηκε από τον ΟΠΑΠ με 2.054.314 ευρώ, ποσό περίπου τετραπλάσιο από εκείνο που εισέπραξε η «Χ.Κ. Τεγόπουλος»!

Και ο ΔΟΛ («Τα Νέα», «Βήμα» κ.λπ...) με 3.944.569 από το παράνομο στοίχημα, πήρε από τον ΟΠΑΠ άλλα 880.881 ευρώ.

Τι λένε, λοιπόν, τα επίσημα στοιχεία; Οτι η διοίκηση του ΟΠΑΠ, αντί, σύμφωνα με τις διακηρύξεις της, να αποκλείει από τη διαφήμιση του οργανισμού τα εκδοτικά συγκροτήματα που φιλοξενούν διαφημιστικά προγράμματα παράνομου τζόγου, τα πριμοδοτεί κατά τρόπο απροκάλυπτο.

Το 60% της διαφημιστικής πίτας των παράνομων πήγε στα δύο εκδοτικά συγκροτήματα που εισέπραξαν τη μερίδα του λέοντος από τον ΟΠΑΠ!

Για να αποδειχθεί περίτρανα ότι ο ΟΠΑΠ είναι εκείνος που, εμμέσως πλην σαφώς, πατρονάρει το παράνομο στοίχημα και όχι, φυσικά, η «Χ.Κ. Τεγόπουλος», την οποία είχε το θράσος και την απρονοησία να κατηγορήσει.

Αποστολή με Email Εκτύπωση σελίδας

Διαβάστε επίσης

Στην κατηγορία
Πολιτική
Με λέξεις-κλειδιά
Διαφήμιση
ΟΠΑΠ
Υπουργείο Πολιτισμού
Διαφθορά