Έντυπη Έκδοση

Στροφάρουν οι δείκτες

Ο αγώνας ανθρώπου-μηχανής ξεκινάει. Δρομέας εναντίον αυτοκινήτου. Σημείο εκκίνησης, σινιάλο, φύγαμε...

Μέγιστη πρόσληψη οξυγόνου. Οι πνεύμονες φουσκώνουν. Πρώτες στη μάχη οι αργής σύσπασης μυϊκές ίνες. Ανεβαίνουν οι διασκελισμοί και εφορμούν οι γρήγορης σύσπασης μυϊκές ίνες. Μέγιστη ροή βενζίνης. Εκρήξεις στον κύλινδρο από τα μπουζί και δημιουργία συμπίεσης. Αγρια γκάζια, ισχύς στον κινητήρα και από το σασμάν, στους τροχούς. Το κοντέρ πάει να σπάσει. Η καρδιά του δρομέα επίσης. Η δρομική οικονομία παίζει σημαντικό ρόλο στην απόδοση, σκέφτεται. Το φουλάρισμα της βενζίνης, από το γκάζι στον κινητήρα, επίσης. Αν πάρεις μια μυϊκή ίνα και την τεντώσεις, θα μαζευτεί πάλι πίσω σαν λάστιχο. Είναι μια ενέργεια που δεν απαιτεί οξυγόνο ή καύσιμο. Είναι μια ελεύθερη κίνηση. Αν «σανιδώσεις» το γκάζι, η επαναφορά μπορεί να προκαλέσει ντεραπάρισμα. Είναι κι αυτή μια ελεύθερη κίνηση. Το τρέξιμο περιλαμβάνει μια φάση πτήσης του διασκελισμού. Η πτήση απαιτεί προσγείωση, λόγω βαρύτητας, και γίνεται με μια ελαφρά κλίση προς τα εμπρός. Στην οδήγηση, αν «απογειωθείς» με το αυτοκίνητο, η βαρύτητα σε «προσγειώνει» στην εντατική. Ο δρομέας «βλέπει» τη νίκη. Η χρηματιστηριακή αξία των τριών μεγάλων αυτοκινητοβιομηχανιών της Γερμανίας έφτασε τα 157 δισ. ευρώ, έχοντας αυξηθεί κατά 75% από τα τέλη του 2009. Οι τροχοί νίκησαν. Η μάχη ανθρώπου-μηχανής ήταν μέχρις εσχάτων. Ο άνθρωπος έχασε, ως... άνθρωπος, αλλά κέρδισε ως... επενδυτής. Ως οδηγός βλαστημάει που έχασε τον αγώνα, καθώς είναι ακόμη μποτιλιαρισμένος...

Αποστολή με Email Εκτύπωση σελίδας

Διαβάστε επίσης

Στην κατηγορία
Διεθνή
Με λέξεις-κλειδιά
Αυτοκινητοβιομηχανία και εμπόριο αυτοκινήτων
Γερμανία