Έντυπη Έκδοση

Να αποχωρήσει από τον Πειραιά απειλεί η MSC

Πηγή της MSC σημείωσε ότι ο όμιλος εξετάζει το ενδεχόμενο να αποχωρήσει εντελώς από τον Πειραιά αν δεν υπάρξει συμφωνία με τον ΟΛΠ ώς τα τέλη Απριλίου.

Χρονικό διάστημα κατά το οποίο προγραμματίζονται τα δρομολόγια των κύριων γραμμών της εταιρείας. Υπενθύμισε μάλιστα ότι όταν η εταιρεία μετέφερε σε άλλα λιμάνια τα φορτία που διακινούσε μέχρι το 2004 ο Πειραιάς κατρακύλησε από την 48η θέση της κατάταξης κάτω από την 100ή.

«Το 2005 η MSC έφερνε στον Πειραιά 63 βαπόρια το μήνα. Το 2007 τα πλοία είχαν μειωθεί σε επτά...», ανέφερε η ίδια πηγή.

Τι είχε συμβεί, όμως, τότε; Η MSC είχε υπογράψει το 2002 σύμβαση με τον ΟΛΠ, η οποία έληγε το 2012 (αυτή που επικαλείται τώρα η Cosco). Η σύμβαση είχε θεωρηθεί λεόντειος από μικρές εταιρείες διακίνησης, οι οποίες προσέφυγαν στην Επιτροπή Ανταγωνισμού το 2004. Η απόφαση λήφθηκε έπειτα από τέσσερα χρόνια (2008), οπότε ΟΛΠ και MSC καταδικάστηκαν και τους επιβλήθηκε πρόστιμο για κατάχρηση δεσπόζουσας θέσης. Οι δύο εταιρείες ανέκοψαν την απόφαση επιβολής προστίμου και προέφυγαν στο Διοικητικό Εφετείο. Το νέο στοιχείο στο «πόκερ» που εξελίσσεται στο λιμάνι του Πειραιά είναι ότι ΟΛΠ και MSC δικαιώθηκαν με την απόφαση 3134 του Δεκεμβρίου 2010, η οποία καθαρογράφτηκε και κοινοποιήθηκε επισήμως στις δύο εταιρείες πριν από μία εβδομάδα.

Αποστολή με Email Εκτύπωση σελίδας

Διαβάστε επίσης

Στην κατηγορία
Οικονομία
Με λέξεις-κλειδιά
Λιμάνια και Ναυπηγεία