Έντυπη Έκδοση

Η «Ρομίλντα» και οι 6 αδελφές της αδειάζουν θέσεις στον ντόκο του Πειραιά

Παρελθόν για την ακτοπλοΐα είναι πλέον η «Ρομίλντα», η «Δημητρούλα», η «Μαρίνα», η «Ροδάνθη», η «Μιλένα», η «Νταλιάνα» και η «Ανθή-Μαρίνα».

Τα επτά επιβατηγά-οχηματαγωγά πλοία της πρώην εταιρείας του εφοπλιστή Γερ. Αγούδημου «G.Α. Ferries», που είχαν εγκαταλειφθεί από το 2008 στο κεντρικό λιμάνι του Πειραιά, λόγω αδυναμίας της εταιρείας να συνεχίσει να εκτελεί δρομολόγια, από το πρωί της Τρίτης απομακρύνονται με τη βοήθεια ρυμουλκών (ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ), κάνοντας το τελευταίο τους ταξίδι για τα διαλυτήρια πλοίων στην Τουρκία.

Το σημαντικό είναι ότι με την απομάκρυνση των πλοίων, από τη μια αδειάζουν 7 θέσεις στο κεντρικό λιμάνι του Πειραιά και από την άλλη αποφεύγεται ο κίνδυνος της ρύπανσης αλλά και του ατυχήματος, καθώς κάποια από αυτά ήταν έτοιμα να βυθιστούν. Εξάλλου, τον Μάρτιο του 2010 η γνωμοδοτική επιτροπή του άρθρου 9 του νόμου 2881/2001 εξέδωσε πρακτικό, στο οποίο χαρακτήριζε τα πλοία επικίνδυνα και επιβλαβή.

Να σημειωθεί ότι ο ΟΛΠ έχει κινήσει τη διαδικασία πλειοδοτικών διαγωνισμών και όλων των άλλων πλοίων που βρίσκονται, ως ανενεργά, εγκαταλειμμένα ή μισοβυθισμένα στο κεντρικό και εμπορικό λιμάνι, καθώς και στο Πέραμα και στη Σαλαμίνα. Πριν από μερικές μέρες το Δ.Σ. του ΟΛΠ αποφάσισε την επαναπροκήρυξη ανοιχτού πλειοδοτικού διαγωνισμού για την εκποίηση και απομάκρυνση από το κεντρικό λιμάνι του Πειραιά άλλων τριών πλοίων: των «Παναγία Αγιάσου» και «Μακεδονία» της εταιρείας ΣΑΟΣ του Φ. Μανούση και «Jet Ferry Ι» της πρώην εταιρείας G.Α. Ferries του Γ. Αγούδημου.

Αποστολή με Email Εκτύπωση σελίδας

Διαβάστε επίσης

Στην κατηγορία
Οικονομία
Με λέξεις-κλειδιά
Λιμάνια και Ναυπηγεία
Ναυτιλία και ακτοπλοΐα