Έντυπη Έκδοση

Ξεκίνημα για νέες αγορές

ΕΠΕΙΤΑ από μια μακρά περίοδο «παχιών αγελάδων», το νέο οικονομικό τοπίο βρήκε πολλούς στο φτερό, υποχρεώνοντάς τους να αλλάξουν πλεύση και να εμπλουτίσουν την γκάμα των προϊόντων τους και με ελληνικά παραδοσιακά.

Μια τέτοια περίπτωση είναι και ο Μανώλης Τζαχρήστας, που παρά τις αντιξοότητες κρατάει επιχείρηση με επιλεγμένα, ποιοτικά και βιολογικά προϊόντα. Τον συναντήσαμε στη διεθνή έκθεση «Fruit Logistica 2013» στο Βερολίνο:

«Εδώ ήρθα ως υπεύθυνος πωλήσεων συνεταιρισμού του Τυρνάβου. Πιστεύω ότι οι ευέλικτοι και υγιείς συνεταιρισμοί μπορούν να είναι το εφαλτήριο για να αναπτυχθούν σωστά και να επιβιώσουν οι οργανωμένες ομάδες αγροτοπαραγωγών, πουλώντας τα προϊόντα τους και στο εξωτερικό», μας είπε.

Στην Ελλάδα η εσωτερική αγορά «συρρικνώνεται καθημερινά, λόγω της έλλειψης ρευστότητας, των υψηλών τιμών στα καύσιμα, της δυσβάσταχτης φορολογίας, και εύκολα θα αντιληφθείτε λοιπόν γιατί βγαίνουμε έξω και για νέες αγορές. Δεν αποτελούν πανάκεια, αλλά σηματοδοτούν και μία νέα αρχή».

Αποστολή με Email Εκτύπωση σελίδας

Διαβάστε επίσης

Στην κατηγορία
Οικονομία
Με λέξεις-κλειδιά
Εμπορικές εκθέσεις
Αγροτικά θέματα & αγροτική πολιτική