Έντυπη Έκδοση

Οταν το λάδι γίνεται delicatessen

ΜΟΙΑΖΕΙ να το 'σκασε από μπαράκι, αφού η μποτίλια θυμίζει ουίσκι. Η ελληνική εταιρεία «Merblong Ltd.» γεννήθηκε μέσα στην κρίση, μόλις το 2012, αλλά τα 'βαλε μαζί της κι απ'ό,τι φαίνεται τα καταφέρνει μια χαρά μέχρι τώρα, αφού έχει αποκτήσει φίλους μέχρι και στο περίφημο Κατάρ. Το ελληνικό λάδι 70 «EVDOMINDA» Extra Virgin Olive Oil από την Επίδαυρο κέρδισε τις εντυπώσεις σε διαγωνισμό στο Ισραήλ.

Η ετικέτα 70 «EVDOMINDA», όπως λέει η Μαρία Μπρέμπου, επιλέχθηκε με αφορμή μια αρχαία επιγραφή (IG ΙΙ2 2311) που χρονολογείται από το 380 π.Χ. και σήμερα φυλάσσεται στο επιγραφικό μουσείο της Αθήνας, στην οποία αναγράφονται τα έπαθλα των νικητών στα «Μεγάλα Παναθήναια». Στο άθλημα του «Σταδίου» ο νικητής της κατηγορίας «Παίδων» έπαιρνε ως έπαθλο 50 αμφορείς ελαιολάδου κι ο νικητής της κατηγορίας «Αγένειων» (Εφηβοι) 60 αμφορείς ελαιολάδου. Δεν διασώζεται η αναφορά για τον νικητή της κατηγορίας «Ανδρών», πιθανολογείται όμως ότι ο νικητής έπαιρνε έπαθλο 70 αμφορείς ελαιολάδου.

Το βραβείο «Prestige Gold Award» κέρδισε το ελληνικό ελαιόλαδο 70 «EV-DOMINDA» Extra Virgin Olive Oil στον διεθνή διαγωνισμό της TERRAOLIVO 2013 και διακρίθηκε ανάμεσα σε περισσότερες από 500 συμμετοχές εξαιρετικών παρθένων ελαιολάδων από όλο τον κόσμο. Ο διαγωνισμός έλαβε χώρα στην Ιερουσαλήμ, από τις 3 ώς τις 6 Ιουνίου και το ελαιόλαδο ήταν «Μανάκι». Παρ' ότι αυτό το ελαιόλαδο βρίσκεται μόλις 7 μήνες στην αγορά διανύει καλή πορεία. Διατίθεται σε μία αλυσίδα delicatessen στο Κατάρ, στην Αγγλία, στη Γερμανία, στην Ισπανία, σε BENELUX, Σλοβακία, Τουρκία, ενώ υπάρχει σχετική συμφωνία και για Αυστραλία και Κίνα. Στην Ελλάδα υπάρχει πάλι σε περιορισμένο αριθμό σε delicatessen καταστήματα ή ξενοδοχεία.

Αποστολή με Email Εκτύπωση σελίδας

Διαβάστε επίσης

Στην κατηγορία
Οικονομία
Με λέξεις-κλειδιά
Αγροτικά θέματα & αγροτική πολιτική
Επενδύσεις