Έντυπη Έκδοση

Μικρό πλήν ενθουσιώδες το κοινό

Η Επίδαυρος φέτος μεγάλο κοινό δεν είχε. Αλλά, μολονότι μικρό, το κοινό της αποδείχθηκε ενθουσιώδες. Και χειροκρότησε με θέρμη τη «Μήδεια», διέκοψε αρκετές στιγμές με χειροκρότημα τον «Πλούτο», την «Ειρήνη» και τη «Σαμία», αντάμειψε με επευφημίες την «Γκόλφω», που έμοιαζε να βρήκε το φυσικό της σκηνικό μέσα στο αρχαίο μνημείο και τη φύση, αλλά και τις «Τραχίνιες».

Γενικώς επιδοκίμασε όλα τα σχήματα. Συχνά μάλιστα διέκοπτε αυθόρμητα στο μέσον των παραστάσεων με χειροκροτήματα. Υπήρξαν και δύο αντιδράσεις· και οι δύο σε παραστάσεις του Εθνικού Θεάτρου: ο «Κύκλωπας» του Βασίλη Παπαβασιλείου κυλούσε «ρολόι» την Παρασκευή 2 Αυγούστου έως τη στιγμή που ακούστηκε μια στεντόρεια αναιδής γυναικεία φωνή να δυσανασχετεί με τις «ανοησίες» που ακούει. Η φωνή «φανερώθηκε» όταν η ελάχιστα θεατρόφιλη ώριμη κυρία αποφάσισε να αποχωρήσει. Το παράδοξο είναι ότι δεν αντέδρασε σε εμβόλιμο χωρίο του σκηνοθέτη, αλλά σε απόσπασμα από το πρωτότυπο κείμενο του Ευριπίδη. Γιουχαΐσματα δεν έζησε φέτος η Επίδαυρος. Μονάχα ένα «φάλτσο» υπήρξε από νεαρό θεατή που αποφάσισε να αποδοκιμάσει έντονα, στην υπόκλιση, τις «Τραχίνιες».

Αποστολή με Email Εκτύπωση σελίδας

Διαβάστε επίσης

Στην κατηγορία
Τέχνες & Πολιτισμός
Με λέξεις-κλειδιά
Θέατρο
Οικονομική κρίση
Παραστάσεις
Κύριο θέμα
Χορός της κρίσης στην Επίδαυρο