Έντυπη Έκδοση

Λες και ήταν πέρυσι...

Η επανάληψη ανέκαθεν ήταν η σανίδα σωτηρίας, η εναλλακτική λύση για όσους θέλουν να αποφύγουν το κόστος της νέας παραγωγής.

Η Ευρυδίκη» της Σάρα Ρουλ και φέτος στο «Πορεία» Η Ευρυδίκη» της Σάρα Ρουλ και φέτος στο «Πορεία» Υπάρχει βεβαίως και ένα άλλο σοβαρό κίνητρο. Η δυναμική που ανέπτυξαν κάποιες παραστάσεις να μην έχει εκτονωθεί μέσα σε μια χρονιά. Τι θα ξαναδούμε; Τη «Ρομαντική μου Ιστορία» του Ντ. Τζάκσον (Θέατρο του Νέου Κόσμου), το «Mistero Buffo» του Ντάριο Φο και την «Ευρυδίκη» της Σάρα Ρουλ («Πορεία»), την «Ολεάνα» του Μάμετ («Εμπορικόν»), το «Ξένος: Αόρατη Ολγα, Αουστρας ή Η Αγριάδα» των Γιάννη Τσίρου και Λένας Κιτσοπούλου στο «Θησείον», το «Κάθε Πέμπτη Κύριε Γκριν» του Τζεφ Μπάρον («Ανεσις»), το «Κουρέλι» του Ντένις Κέλι (Faust), τον «Κατάδικό μου» της Ελένης Ράντου («Διάνα»), την «Κωμωδία του τυχαίου θανάτου ενός αναρχικού» του Ντάριο Φο («Κάππα»), τη «Χαμένη τιμή της Καταρίνα Μπλουμ» (Bios), τους «Πτυχειούχους» του Βακαλόπουλου (104). Και όχι μόνο.

Αποστολή με Email Εκτύπωση σελίδας

Διαβάστε επίσης

Στην κατηγορία
Τέχνες & Πολιτισμός
Με λέξεις-κλειδιά
Θέατρο
Παραστάσεις