Έντυπη Έκδοση

Ο αναιμικός Αύγουστος

Και κάπως έτσι σύρθηκε η αγορά ώς τον Αύγουστο. Ως τον μήνα της επίμαχης κυβερνητικής τροπολογίας για τις διαφημιστικές και τη διαφήμιση που τους τρόμαξε όλους και ώθησε κόσμο και κοσμάκη να κρατήσει κλειστό το πορτοφόλι.

Η διαφημιστική δαπάνη στις εφημερίδες έπεσε 4,76% σε σχέση με τον Αύγουστο του 2013 Η διαφημιστική δαπάνη στις εφημερίδες έπεσε 4,76% σε σχέση με τον Αύγουστο του 2013 Διότι δεν είναι και τόσο εύκολο να πας να δώσεις λεφτά ή να τα διαχειριστείς για λογαριασμό των πελατών σου, όταν επικρατεί αναστάτωση και σε πλημμυρίζουν οι αμφιβολίες. Και κάπως έτσι φρενάρισε η αγορά κι από εκεί που τους άλλους μήνες έμοιαζε να συνέρχεται, τον Αύγουστο έκατσε σε ένα αναιμικό +3,11%. Με τα κανάλια και τα περιοδικά να καταγράφουν θετικό πρόσημο και τις εφημερίδες με τα ραδιόφωνα να διολισθαίνουν στα αρνητικά.

Να δούμε όμως αναλυτικά τα στοιχεία της Media Services, για τον περασμένο μήνα. Οσον αφορά στο σύνολο η διαφημιστική δαπάνη ανήλθε φέτος τον Αύγουστο σε 51.266.030 ευρώ από 49.720.672 ευρώ τον Αύγουστο του 2013. Καλύτερα απ' όλους τα πήγαν τα κανάλια με άνοδο +7,17% το οποίο μεταφράζεται σε 18.270.780 ευρώ φέτος από 17.048.635 ευρώ πέρυσι. Κοντά τους στάθηκαν με +6,89% τα περιοδικά (16.065.522 ευρώ από 15.029.451 ευρώ) και ύστερα πιάσανε δουλειά τα μείον με τις εφημερίδες να πέφτουν -4,76% (13.799.561 ευρώ από 14.489.786 ευρώ) και τα ραδιόφωνα να στέκονται ίσα ίσα κάτω απ' τη λεπτή κόκκινη γραμμή με -0,72% (3.130.166 ευρώ από 3.152.709 ευρώ).

Συνέχεια με τη διαφημιστική δαπάνη του πρώτου οκταμήνου, πάλι όπως τη μέτρησε η Media Services. Η συνολική πορεία είναι κάτι παραπάνω από εντάξει με θετικό πρόσημο +10,25%. Αυτό μας κάνει σε λεφτά 812.145.227 ευρώ φέτος από 736.664.923 ευρώ το πρώτο οκτάμηνο του 2013. Καλύτερο σκορ σημειώνουν μακράν τα ραδιόφωνα με +33,78% (51.688.907 ευρώ έναντι 38.636.207 ευρώ) και παίρνουν έπειτα σειρά τα κανάλια με +17,44% (416.010.024 ευρώ έναντι 354.236.553 ευρώ) και τα περιοδικά με +4,2% (189.738.896 ευρώ έναντι 182.097.760 ευρώ). Μόνο οι εφημερίδες δεν τράβηξαν, με αρνητικό πρόσημο -4,32% (154.707.400 ευρώ από 161.694.403 ευρώ), προκαλώντας για μία ακόμη φορά απορίες για το ρόδινον του μέλλοντός τους...

Αποστολή με Email Εκτύπωση σελίδας

Διαβάστε επίσης

Στην κατηγορία
Τέχνες & Πολιτισμός
Με λέξεις-κλειδιά
Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης (ΜΜΕ)
Περιοδικά/Εκδόσεις
TV & Media