Έντυπη Έκδοση

20 εκατ. στα καταστήματά της επενδύει η Wind

Στην ολοκληρωτική αλλαγή της εικόνας των εμπορικών της καταστημάτων προχωρεί η Wind. Η εταιρεία κινητής τηλεφωνίας ανακοίνωσε χθες ότι, έως το τέλος της επόμενης χρονιάς, θα ολοκληρωθεί η αλλαγή του συνόλου των καταστημάτων της (περίπου 235), υιοθετώντας νέο προφίλ.

Για το σκοπό αυτό, θα διατεθεί κονδύλι 20 εκατ. ευρώ.Το κεντρικό κατάστημα της εταιρείας, στη λεωφόρο Κηφισίας, στο Μαρούσι, είναι το πρώτο στο οποίο οι πελάτες της μπορούν να διαπιστώσουν τις αλλαγές στα εμπορικά καταστήματα. Ως το τέλος του μήνα, θα έχουν ανακαινιστεί άλλα 12 σημεία, ενώ μέχρι το τέλος της τρέχουσας χρονιάς θα έχουν ολοκληρωθεί οι εργασίες σε 40 καταστήματα.

Στελέχη της Wind σημείωσαν ότι, από την κίνηση αυτή, η εταιρεία προσδοκά αύξηση της επισκεψιμότητας, που θα οδηγήσει σε αύξηση πωλήσεων. Μάλιστα, στόχος είναι η αύξηση των πωλήσεων σε διψήφιο ποσοστό.

Στο πλαίσιο των αλλαγών που δρομολογούνται, πιθανόν κάποια από τα υφιστάμενα καταστήματα αλλάξουν χώρο, αφού, όπως τονίστηκε, οι εποχές επιτρέπουν τη μετακίνηση σε καλύτερα σημεία και -ενδεχομένως- με ευνοϊκότερους οικονομικούς όρους.

Εν τω μεταξύ, μετά τη λήξη της χθεσινής προθεσμίας υποβολής αιτήσεων, η ΕΕΤΤ γνωστοποίησε ότι Cosmote, Vodafone και Wind κατέθεσαν αίτηση συμμετοχής στη διαγωνιστική διαδικασία για τη χορήγηση δικαιωμάτων χρήσης ραδιοσυχνοτήτων στις ζώνες των 800 MHz και των 2.600 MHz.

Ως επόμενο βήμα, η ΕΕΤΤ θα ανακοινώσει τους προεπιλεγέντες συμμετέχοντες στους οποίους και θα αποστείλει το δελτίο συμμετοχής. Παράλληλα, θα ενημερώσει συνολικά τους προεπιλεγέντες συμμετέχοντες για την ημερομηνία, τον τόπο, το πρόγραμμα διεξαγωγής, καθώς και για επιπλέον λεπτομέρειες σχετικά με τη διαδικασία της δημοπρασίας.

Αποστολή με Email Εκτύπωση σελίδας

Διαβάστε επίσης

Στην κατηγορία
Οικονομία
Με λέξεις-κλειδιά
Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ)
Κινητή Τηλεφωνία
Επενδύσεις