Ηλεκτρονική Έκδοση

Τα Social Media στην υπηρεσία της τουριστικής βιομηχανίας. Ευκαιρίες και απειλές!

Η βιομηχανία του τουρισμού επηρεάζεται σημαντικά από το word of mouth (τις πληροφορίες που διαδίδονται από στόμα σε στόμα ). Στις δεκαετίες του ’60 και ’70 το word of mouth βοήθησε καταλυτικά την ανάπτυξη του ελληνικού τουρισμού. Στην εποχή μας το word of mouth επιτυγχάνεται μέσα από τις τεχνολογικές πλατφόρμες όπως το facebook, pinterest, twitter, που είναι οι ιδανικές για να κάνουν παγκοσμίως γνωστά τα σχόλια και τις προτάσεις των ταξιδιωτών.

(Πηγή: Reuters/Robert Galbraith) (Πηγή: Reuters/Robert Galbraith) Τα θετικά σχόλια για μία επιχείρηση, τα οποία μπορούν πλέον να αγγίξουν εκατομμύρια ταξιδιωτών, είναι σαφώς μια πολύ καλή και άμεση μορφή διαφήμισης.

Σύμφωνα με έρευνες το 53% των ταξιδιωτών, ανεβάζουν φωτογραφίες και σχόλια κατά τη διάρκεια των διακοπών τους σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή blogs χρησιμοποιώντας τα smart phones τους, ενώ το 52% των χρηστών του Facebook ανέφεραν ότι η απόφασή τους για την επιλογή του προορισμού των διακοπών τους επηρεάστηκε ή ακόμα και άλλαξε, από τα σχόλια και τις φωτογραφίες των φίλων τους.

Τέλος το 92% των ταξιδιωτών δήλωσε ότι εμπιστεύονται την γνώμη και τις προτάσεις γνωστών και φίλων περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη μορφή διαφήμισης.

Τα social media μπορούν να επηρεάσουν σε μεγάλο βαθμό, θετικά ή αρνητικά, την πορεία των επιχειρήσεων στον χώρο του τουρισμού, είτε πρόκειται για μεγάλα ταξιδιωτικά γραφεία ή αλυσίδες ξενοδοχείων, είτε πρόκειται για ενοικιαζόμενα δωμάτια ή μικρά ταβερνάκια.

Δίνουν την δυνατότητα σε όλους ανεξαιρέτως τους τουρίστες-επισκέπτες να εκφράσουν την γνώμη τους για τις υπηρεσίες που τους παρείχαν, να γίνουν άμεσα κριτές αυτών των υπηρεσιών και σε πολλές περιπτώσεις πρωταγωνιστές μέσα από φωτογραφίες ή video.

Επίσης δεν πρέπει να ξεχνάμε και την ύπαρξη πολλών εξειδικευμένων sites ή blogs, όπου οι χρήστες επικοινωνούν μεταξύ τους και ανταλλάσουν ιδέες, εμπειρίες και απόψεις για τους προορισμούς τους οποίους επισκέφτηκαν.

Αυτά υποστηρίζει η κα Βίκυ Πέππα Marketing Consultant “A bit of Greece”, μιας εταιρίας Marketing, Internet Marketing και Export Marketing .

 

Αποστολή με Email Εκτύπωση σελίδας

Διαβάστε επίσης

Στην κατηγορία
Επιστήμη & Τεχνολογία
Με λέξεις-κλειδιά
Τουρισμός
Social Media