Έντυπη Έκδοση

Οι γυμνοί

Την περασμένη Τετάρτη, γύρω στα μεσάνυχτα, συνελήφθη λέει ο Γερμανός σκηνοθέτης Ματίας Λάνγκχοφ, διότι γύριζε μέσα στην Επίδαυρο ένα αυτοβιογραφικό σίριαλ και είχε βάλει μια Γαλλίδα ηθοποιό, ονόματι Νικόλ Μαρσί, να τρέχει γυμνή πάνω στις αρχαίες και σχεδόν ιερές πέτρες του θεάτρου της Επιδαύρου, μεταξύ του άνω και του κάτω διαζώματος!

Τότε ακριβώς ο αρχαιοφύλακας της Επιδαύρου, χωρίς να ενδιαφερθεί καθόλου για το σενάριο, τους ζήτησε να σταματήσουν και να σεβαστούν το χώρο, πλην όμως ο Ματίας συνέχισε απτόητος το γύρισμα. Τότε ο φύλακας ειδοποίησε την Αστυνομία με αποτέλεσμα να οδηγηθούν ο Ματίας, η Νικόλ και το συνεργείο στον αξιωματικό υπηρεσίας στο Γ' Τμήμα Ασφαλείας Ναυπλίου. Ολο το υλικό κινηματογράφησης κατασχέθηκε, ενώ με προφορική εντολή του εισαγγελέα οι κατηγορούμενοι αφέθηκαν μεν ελεύθεροι, αλλά διετάχθη περαιτέρω προανάκριση. Δεν αποκλείεται μάλιστα καθόλου να ασκηθεί και ποινική δίωξη στον Λάνγκχοφ και στο συνεργείο του. Αυτά έγραψαν τα ρεπορτάζ.
 
Μα τι είναι τέλος πάντων αυτός ο Ματίας Λάνγκχοφ, που μόλις τον βλέπουν οι γυναίκες τρέχουν αλαφιασμένες να σωθούν στα σκαλιά της Επιδαύρου; Ο Τζακ ο Αντεροβγάλτης είναι; Ή μήπως είναι τόσο τρομερός εραστής που μόλις τον αντικρίζουν οι Γαλλίδες ηθοποιοί πετάνε αμέσως τα ρούχα τους από τον ενθουσιασμό;
 
Και καλά ο Ματίας μπορεί να θέλει να γυρίσει τη ζωή του ταινία, τόσο ενδιαφέρουσα που είναι. Το ΚΑΣ όμως; Γιατί ενθουσιάζεται τόσο πολύ και δίνει άδειες στον κάθε σκηνοθέτη που γυρίζει ταινία τη ζωή του; Δεν διάβασαν το σενάριο; Δεν τους ξένισε κάτι; Δηλαδή εάν αύριο έρθει εκείνος ο Δανός με τη Σαρλότ και ζητήσουν την Ακρόπολη για το Nymphomaniac, θα τη δώσουν και αυτήν; Είμαστε με τα καλά μας; Εάν αύριο πάει η Κιτσοπούλου στο Κολοσσαίον και το ζητήσει για να βγάλει γυμνό τον Αθανάσιο Διάκο, θα της το δώσουν οι Ιταλοί; Νομίζω όχι. Υπάρχει ένα κάποιο όριο σε όλα αυτά τα χαριτωμένα.
 
Τα γυρίσματα του Ματίας στην Επίδαυρο ξεκίνησαν λέει μετά τις 8, οπότε έκλεισε ο αρχαιολογικός χώρος και θα διαρκούσαν ώς τις 2 τα ξημερώματα. Δηλαδή; Υπήρχε περίπτωση να γινόταν και νωρίτερα αυτό το γύρισμα; Σε ώρα παραστάσεως; Βεβαίως και υπήρχε! Διότι πρέπει να θυμίζουμε ότι ο Ματίας όλο με αυτό καταγίνεται: τσιτσιδώνει τους ηθοποιούς. Το είχε κάνει ξανά, όταν έβγαλε γυμνό τον ηθοποιό Μηνά Χατζησάββα στη σκηνή της Επιδαύρου ως Διόνυσο στην παράσταση «Βάκχες».
 
Δεν έχει και άδικο εδώ που τα λέμε. Με τέτοια κρίση, πρέπει να κάνεις κάτι εντυπωσιακό, ώστε να κόψεις και κανένα εισιτήριο. Το ίδιο είναι να βλέπεις τον Χατζησάββα γυμνό, το ίδιο να τον βλέπεις ντυμένο; Οχι βέβαια. Είναι πιο εντυπωσιακό το γυμνό. Το ίδιο είναι να βάλεις μια Γαλλίδα ηθοποιό να τρέχει γύρω γύρω τσίτσιδη, το ίδιο ντυμένη; Ούτε λόγος. Αν έχουμε απορίες, μπορούμε να ρωτήσουμε και τον Ολάντ επ' αυτού.
 
Οπότε, τι νόημα έχει πλέον να βλέπεις την Αντιγόνη με χλαμύδες μέχρι πάνω; Αυτά είναι απαρχαιωμένα πράγματα. Τη γδύνεις και καθάρισες. Εγινες μοντέρνος. Προοδευτικός.
 
Το ΚΑΣ όμως; Και αυτό γδύθηκε τέλος πάντων; Αμα είναι έτσι, να δώσουμε όλα τα μνημεία να γδύνεται το διεθνές θέατρο. Ας πάμε και στη Μονή Δαφνίου. Και εκεί ντυμένοι είναι ακόμα; Δεν πέρασε από κει ο Ματίας;

Αποστολή με Email Εκτύπωση σελίδας

Διαβάστε επίσης

Στην κατηγορία
Πολιτική
Στη στήλη
Η άποψή μου - Του ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΔΙΑΜΑΝΤΗ