Έντυπη Έκδοση

Η μάχη επί της οθόνης

Ο πόλεμος της συνδρομητικής τηλεόρασης ξεκίνησε.

Από το φθινόπωρο, οι τηλεπικοινωνιακές εταιρείες θα χτυπηθούν σκληρά για να αποσπάσουν άλλο ένα μηνιαίο πάγιο από το ελληνικό καταναλωτικό κοινό. Εν μέσω κρίσης; «Ναι» απαντούν τα στελέχη της αγοράς και δικαιολογούν την απόφασή τους ως εξής:

* Η συγκυρία ευνοεί τη συνδρομητική τηλεόραση και γενικότερα την κατ' οίκον διασκέδαση.

* Η διείσδυση της συνδρομητικής τηλεόρασης στην Ελλάδα παραμένει σε εξαιρετικά χαμηλά επίπεδα, σε αντίθεση με τον μέσο ευρωπαϊκό όρο, ο οποίος βρίσκεται στο 22%.

* Δυνατά στη μάχη του συνδρομητικού προγράμματος έχει μπει το τελευταίο χρονικό διάστημα ο ΟΤΕ με το Conn-Χ TV. Συνάπτει συνεχώς νέες συμφωνίες για να εμπλουτίσει την πλατφόρμα του με πρόσθετο περιεχόμενο. Τελευταίο παράδειγμα, η συμφωνία με την NBC Universal. Ο ΟΤΕ παρέχει τις υπηρεσίες του μέσω Internet, κάτι που σημαίνει ότι ο συνδρομητής πρέπει να έχει γρήγορη πρόσβαση στο Internet.

* Κυρίαρχος αυτή τη στιγμή στην αγορά της συνδρομητικής τηλεόρασης είναι η FORTHnet, καθώς ελέγχει τη NOVA και, μέσω αυτής, 350.000 συνδρομητές. Βασικός στόχος, σε πρώτη φάση, είναι να αυξηθεί ο αριθμός των συνδρομητών πάνω από τα επίπεδα των 400.000 συνδέσεων, προκειμένου να αποσβεστεί και η επένδυση για την αγορά των δικαιωμάτων μετάδοσης του ελληνικού πρωταθλήματος ποδοσφαίρου.

* Το κρυφό όπλο της HOL, για να μπει και αυτή στο παιχνίδι της συνδρομητικής τηλεόρασης, θα είναι τα δικαιώματα μετάδοσης των αγώνων του Ολυμπιακού, τα οποία δεν περιλαμβάνονται στο πακέτο που έχει αγοράσει η FORTHNet.

* Η Vivodi και η On telecoms συμπληρώνουν, προς το παρόν, τη λίστα των παικτών που αναζητούν έσοδα στη συγκεκριμένη αγορά.

Το φθινόπωρο, όλοι αναμένεται να επιδοθούν σε εμπορικό πόλεμο για να προσελκύσουν συνδρομητές. Η υπηρεσία θα πωλείται είτε φθηνότερα είτε σε συσκευασία πακέτου.

Αποστολή με Email Εκτύπωση σελίδας

Διαβάστε επίσης

Στην κατηγορία
Οικονομία
Με λέξεις-κλειδιά
Τηλεπικοινωνίες & ευρυζωνικότητα
Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης (ΜΜΕ)