Έντυπη Έκδοση

Ξεπέρασε τους 500.000 συνδρομητές η Nova

Ξεπέρασε τους 500.000 συνδρομητές η ψηφιακή τηλεόραση της Nova. Ο ρυθμός διείσδυσης της Nova στα ελληνικά νοικοκυριά, που αγγίζει τους 110.000 νέους συνδρομητές το χρόνο, δείχνει, σύμφωνα με τη Forthnet, ότι υπάρχουν σημαντικά περιθώρια ανάπτυξης της αγοράς συνδρομητικής τηλεόρασης.

Οπως ανακοίνωσε η εταιρεία, η δυναμική που παρουσιάζει η υπηρεσία Nova 3Play και η απήχηση που έχει στο καταναλωτικό κοινό συνεχίζουν να είναι ο κύριος άξονας ανάπτυξης της συνδρομητικής τηλεόρασης στην Ελλάδα, με τη διείσδυση στα ελληνικά νοικοκυριά να ξεπερνάει πλέον το 20% (Nova και ΟΤΕ TV μαζί).

Ακόμη όμως και με τα σημερινά μεγέθη, τα περιθώρια ανάπτυξης της ελληνικής αγοράς παραμένουν πολύ μεγάλα, ιδίως αν το ποσοστό διείσδυσης των συγκεκριμένων υπηρεσιών συγκριθεί με τα αντίστοιχα ποσοστά διείσδυσης της συνδρομητικής τηλεόρασης στην Ευρώπη, όπου στις περισσότερες χώρες ξεπερνούν κατά πολύ το 50%.

Γεγονός είναι ότι οι μεσογειακές χώρες υπολείπονται έναντι των χωρών της κεντρικής και της βόρειας Ευρώπης. Στην Ισπανία και στην Ιταλία η διείσδυση των υπηρεσιών συνδρομητικής τηλεόρασης κυμαίνεται περίπου στο 25%. Στην Κροατία βρίσκεται περίπου στο 40%, σε Αγγλία και Γαλλία το σχετικό ποσοστό είναι στο 50%, πάνω από το 70% βρίσκεται η διείσδυση σε Πορτογαλία, Ρουμανία, Βουλγαρία, Ουγγαρία, Πολωνία και Σλοβακία, ενώ ξεπερνά το 90% στην Ολλανδία.

Από τα στοιχεία αυτά προκύπτει, σαφώς, ότι τα περιθώρια ανάπτυξης είναι πολύ μεγάλα, αφού ο χώρος της οικιακής ψυχαγωγίας δεν έχει αναπτυχθεί ακόμη στη χώρα μας, στο βαθμό που μπορεί.

Αποστολή με Email Εκτύπωση σελίδας

Διαβάστε επίσης

Στην κατηγορία
Οικονομία
Με λέξεις-κλειδιά
Τηλεόραση
Nova
Ψηφιακά Μέσα