Έντυπη Έκδοση

«Να μην μπει στο περιθώριο το μάθημα της Χημείας»

Επιστολή-παρέμβαση πανεπιστημιακών από τις ΗΠΑ

Παρέμβαση στο θέμα της διδασκαλίας της Χημείας στα σχολεία πραγματοποίησαν προχθές με ανοιχτή επιστολή τους προς τον υπουργό Παιδείας διακεκριμένοι Ελληνες επιστήμονες που εργάζονται στις ΗΠΑ. Ανάμεσα σε αυτούς ήταν και ο καθηγητής Κ. C. Nicolaou, υποψήφιος για το Νόμπελ Ιατρικής.

Στην επιστολή τους, οι επιστήμονες εκφράζουν την αντίθεσή τους στην εισαγωγή της Πληροφορικής ως εξεταζόμενου μαθήματος εναλλακτικά της Χημείας και αναφέρονται στη σημασία της τελευταίας για τη μελέτη των ασθενειών, την καλλιέργεια κριτικής σκέψης και την κατανόηση φαινομένων της καθημερινής ζωής. Παράλληλα, τονίζουν τη συμβολή της Χημείας στην προστασία του περιβάλλοντος αλλά και τη χρησιμότητά της ως εφαρμοσμένης επιστήμης σε τομείς όπως η νανοτεχνολογία, η παρασκευή νέων φαρμάκων και η συντήρηση τροφίμων και υλικών.

Καταλήγοντας, οι επιστήμονες εκτιμούν ότι η επαρκής γνώση της Χημείας πρέπει να είναι απαραίτητη προϋπόθεση για την εισαγωγή σε σχολές και τμήματα Θετικών και Τεχνολογικών Επιστημών. Αναγνωρίζουν τη σημασία της Πληροφορικής, αλλά πιστεύουν ότι ο ρόλος της είναι η παροχή ευχέρειας χρήσης εφαρμογών στους μαθητές καθώς και γνώσεων προγραμματισμού για συγκεκριμένες ειδικές σχολές. Σύμφωνα με την επιστολή, η θέση της Χημείας στο περιθώριο του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος θα υπονόμευε την επάρκεια του επιστημονικού δυναμικού της Ελλάδας και θα είχε αρνητικές συνέπειες στην τεχνολογική και οικονομική ανάπτυξη της χώρας. Γ. ΠΑΓ.

Αποστολή με Email Εκτύπωση σελίδας

Διαβάστε επίσης

Στην κατηγορία
Ελλάδα
Με λέξεις-κλειδιά
Νέο Λύκειο
Δημοσιεύματα/Αρθρα/Σχολιασμοί/Παρεμβάσεις
Χημεία
Εκπαίδευση
Παιδεία
Κύριο θέμα
Ολα στου κασίδη το κεφάλι