Έντυπη Έκδοση

ΑΥΞΗΣΗ 9,21% ΣΤΟ ΕΝΝΙΑΜΗΝΟ ΤΟΥ 2014

Ανακάμπτει η διαφήμιση

Το είπε ο Θοδωρής Κυριακού τη Δευτέρα το βράδυ, στην παρουσίαση του Antenna: «Φέτος βλέπουμε τα πρώτα ελπιδοφόρα δείγματα για ανάκαμψη της διαφημιστικής αγοράς». Το είπε και δίκιο είχε. Από την αρχή του χρόνου, και σε διάστημα εννιαμήνου, η διαφήμιση έχει θετικό πρόσημο σε σχέση με το 2013.

Σύμφωνα μάλιστα με τα στοιχεία της Media Services, η αύξηση έφτασε το 9,21%, πράγμα το οποίο αν το μεταφράσουμε σε λεφτά μάς κάνει διαφημιστική δαπάνη 903.094.312 ευρώ για το πρώτο εννιάμηνο του 2014 έναντι 826.960.029 ευρώ για το αντίστοιχο περυσινό διάστημα.

Αυτά είναι τα καλά νέα. Οι ομορφιές που βλέπει κανείς αν κοιτάξει τη λίστα από την αρχή του χρόνου. Αν εξετάσει, πάλι, τα νούμερα του περασμένου Σεπτεμβρίου και μόνο, είναι να τον πιάνει μια σχετική θλίψη. Η άνοδος της δαπάνης σε σχέση με τον Σεπτέμβριο του 2013 έφτασε μόλις το 0,72%! Δηλαδή, 90.949.036 φέτος από 90.295.107 ευρώ πέρυσι. Αν είναι για εξακόσια πενήντα χιλιάρικα να αισιοδοξούμε και να κάνουμε όνειρα για υγιή και ισχυρή πιάτσα των media...

Να τα δούμε όμως αναλυτικά τα στοιχεία της Media Services. Πιο καλά απ' όλα τα ΜΜΕ τον περασμένο Σεπτέμβριο τα πήγαν τα ραδιόφωνα με αύξηση 59,02%. Διαφημιστική δαπάνη εν ολίγοις 6.976.995 ευρώ, από 4.387.548 ευρώ τον Σεπτέμβριο του 2013. Ακολούθησαν τα κανάλια με ένα υγιές + 7,96% (45.017.913 ευρώ από 41.696.924 ευρώ) και τα περιοδικά με το επιεικώς καλούτσικο +4,6% (19.339.346 ευρώ έναντι 18.489.267 ευρώ), ενώ οι εφημερίδες είδανε τον ουρανό σφοντύλι με ένα σαρωτικό -23,74% (19.614.782 ευρώ από 25.721.368 ευρώ). Αν συνεχίσουν έτσι τα φύλλα, δεν είναι μακριά η μέρα που τα περισσότερα εξ αυτών θα δουν τα ραδίκια ανάποδα.

Ας ρίξουμε τέλος και μια ματιά στη διακριτή περφόρμανς κάθε κλάδου ΜΜΕ από την αρχή της χρονιάς ώς τώρα. Τα ραδιόφωνα καταγράφουν την καλύτερη πορεία με +36,36% έναντι του πρώτου εννιαμήνου του 2013 και ύστερα παίρνουν σειρά τα κανάλια με +16,44% και τα περιοδικά με +4,23%. Στην τελευταία θέση είναι οι εφημερίδες, που κλαίνε με -6,99%...

Αποστολή με Email Εκτύπωση σελίδας

Διαβάστε επίσης

Στην κατηγορία
Ελλάδα
Με λέξεις-κλειδιά
Τηλεόραση
TV & Media
Διαφήμιση