Έντυπη Έκδοση

Trivial Pursuit στη ΝΕΡΙΤ...

Τι έλεγε η προκήρυξη για την κατηγορία «σύνταξη και παραγωγή ειδήσεων και εκπομπών» της ΝΕΡΙΤ; Οτι «κατά το δεύτερο στάδιο, όσοι υποψήφιοι έχουν προκριθεί από το πρώτο στάδιο θα αξιολογηθούν και βαθμολογηθούν ο καθένας χωριστά, από δύο αξιολογητές, λαμβάνοντας υπόψη το σύνολο του εργασιακού βίου του υποψηφίου και τη σχέση του με το αντικείμενο της ειδικότητας στην οποία είναι υποψήφιος».

Επομένως; Επομένως δεν περιμένει κανείς να δει ερωτήσεις στις συνεντεύξεις που δεν είχαν καμία μα καμία απολύτως σχέση με το αντικείμενο. Λόγω προηγούμενου εργασιακού βίου στη σύνταξη διεθνών ειδήσεων (έχει τελειώσει εδώ και καιρό η σχετική διαδικασία για το συγκεκριμένο τμήμα...), στο τμήμα EBU, στην εκφώνηση εκπομπών και πάει λέγοντας.

Ακόμη κι αυτό όμως να το δεχτούμε ως απολύτως διασταλτική ερμηνεία, ως ένα φάντασμα του «βρόμικου παρελθόντος» στο Ραδιομέγαρο (ακούει ο Σίμος Κεδίκογλου;), πώς προκύπτουν μια σειρά από καταπληκτικές ερωτήσεις που απηύθυναν οι τρεις συνεντευξιαστές; Ο Αντώνης Παπαγιαννίδης δηλαδή, ο Δημήτρης Ζαννίδης και ο καθηγητής του Παντείου Θανάσης Διαμαντόπουλος, που ρώτησαν, μεταξύ άλλων, τους υποψηφίους: «Ο Μονέ ήταν εξπρεσιονιστής ή ιμπρεσιονιστής;», «Τι έλεγε για τους ηθοποιούς ο Κάρολος Κουν;», «Ποια ήταν η ηθοποιός-ερωμένη του Ιωνος Δραγούμη και ποιο ήταν το παρατσούκλι του;», «Ποιο ήταν το προσωνύμιο-παρατσούκλι του Γεωργίου Βλάχου;».

Ενδιαφέρουσες ερωτήσεις, αναμφιβόλως, αλλά περισσότερο θα ταίριαζαν στο Trivial Pursuit παρά σε διαγωνιστική διαδικασία για τη δημόσια ραδιοτηλεόραση...

Αποστολή με Email Εκτύπωση σελίδας

Διαβάστε επίσης

Στην κατηγορία
Ελλάδα
Με λέξεις-κλειδιά
Τηλεόραση
TV & Media
Νεα Ελληνική Ραδιοφωνία Ιντερνετ και Τηλεόραση (ΝΕΡΙΤ)