Ηλεκτρονική Έκδοση

GP ΡΩΣΙΑΣ

Με κεκτημένη ταχύτητα ο Χάμιλτον και στην Ρωσία

Μετά τη νίκη του στη Σουζούκα, ο Βρετανός πήρε αρκετή φόρα και εξασφάλισε την 7η φετινή του pole position στις κατατακτήριες δοκιμές του Σότσι.

Όπως στα ελεύθερα δοκιμαστικά έτσι και στα επίσημα ο Λιούις Χάμιλτον και μαζί του η Μercedes τα πήγαν εξαιρετικά. Ο Βρετανός έκανε μεν τον ταχύτερο χρόνο σημειώνοντας (1:38.5.), αλλά στάθηκε και τυχερός καθώς ο Μπότας που κινιόταν πιο γρήγορα από τις Μercedes έκανε λάθος λίγο πριν το τέλος τις διαδικασίας και έχασε την ευκαιρία να εκκινήσει εκείνος από την πρώτη θέση στον αυριανό αγώνα.

Mετά από καιρό ο Ρόσμπεργκ έδωσε τα χέρια με τον Χάμιλτον. Οι δύο τους αναμένεται να δώσουν μεγάλη μάχη για τη νίκη την Κυριακή στην πίστα το Σότσι Mετά από καιρό ο Ρόσμπεργκ έδωσε τα χέρια με τον Χάμιλτον. Οι δύο τους αναμένεται να δώσουν μεγάλη μάχη για τη νίκη την Κυριακή στην πίστα το Σότσι

 Έτσι πίσω από τον Χάμιλτον, βρέθηκε ο Ρόσμπεργκ κάνοντας ένα ακόμα 1-2 για την γερμανική ομάδα, ενώ τρίτος ο Βάλερι Μπότας με την Williams. Ο  τοπικός ήρωας Κβίατ (Toro Rosso) κατάφερε να πλασαριστεί 5ος , και είναι το καλύτερο αποτέλεσμα στην καριέρα του νεαρού Ρώσου οδηγού που θα οδηγεί του χρόνου για λογαριασμό της Red Bull. Απογοητευτική για μια ακόμα φορά η Ferrari που φαίνεται να έχει συμβιβαστεί με την ιδέα,  ότι ο Ισπανός Φερνάντο Αλόνσο,  δεν πρόκειται να δώσει  το 100% με την Scuderia, καθώς καταγάγει μόλις 8ος. 
 
Τέλος στην πίστα του Σότσι της Ρωσίας, ο αγωνιστικός διευθυντής της FIA, Τσάρλι Γουίτινγκ, έδωσε συνέντευξη τύπου απαντώντας στα ερωτήματα  όσον αφορά στο ατύχημα του Ζιλ Μπιανκί στην Ιαπωνία. Ο Γουίτινγκ έδειξε τα τηλεοπτικά πλάνα από τις κάμερες της στροφής Dunlop, σημειώνοντας την αγωνιστική γραμμή η οποία είχε μαζέψει λιγότερο νερό από την εξωτερική πλευρά.
 
Το ατύχημα του Σούτιλ, σύμφωνα με την FIA, oφείλεται στο γεγονός ότι ο Γερμανός οδηγός της Sauber πατάει στο εξωτερικό μέρος της στροφής, χάνει τον έλεγχο του μονοθεσίου και βγαίνει εκτός πίστας. Στον επόμενο γύρο, ο Μπιανκί πατάει με την Marussia στο ίδιο σημείο με αυτό του Σούτιλ, αλλά δεν χάνει αμέσως τον έλεγχο του μονοθεσίου. Προσπαθεί να το διορθώσει, μάταια, και βγαίνει εκτός πίστας ακολουθώντας διαφορετική τροχιά από την Sauber του Γερμανού. Η Marussia φεύγει ευθεία, διασχίζει την αμμοπαγίδα και πέφτει πάνω στο γερανοφόρο όχημα που μαζεύει τη Sauber. Θα πρέπει να σημειωθεί ότι το ατύχημα συνέβη υπό το καθεστώς διπλών κίτρινων σημαιών, που προειδοποιούν τους οδηγούς να μειώσουν ταχύτητα, αλλά και να είναι προετοιμασμένοι να σταματήσουν αν αυτό τους ζητηθεί. Σύμφωνα με την FIA είναι πρώιμο να μιλήσουν για την ταχύτητα που χτύπησε το γερανό καθώς αναζητούν περισσότερα στοιχεία από τη φάση κίνησης του μονοθεσίου εκτός πίστας . Ο Μπιανκί κόμη κι αν δεν είχε χτυπήσει το γερανό θα είχε πέσει πάνω στις μπαριέρες με ταχύτητα, ανάφερε ο Γουίτινγκ, ενώ απαντώντας στην ερώτηση αν άργησαν οι διοργανωτές να αντιληφθούν τη σοβαρότητα της κατάστασης ο ίδιος είπε:
«Ναι περίπου 20 δευτερόλεπτα γιατί δεν βλέπαμε το μονοθέσιο του Μπιανκί. Αναρωτιόμουν γιατί αργούσαν να απομακρύνουν το μονοθέσιο του Σούτιλ, συνήθως οι άνθρωποι ασφαλείας της Σουζούκα είναι πολύ γρήγοροι. Μετά μας είπαν ότι ένα μονοθέσιο χτύπησε το γερανό. Όμως εμείς δεν το βλέπαμε. Μετά από λίγο μια άλλη κάμερα μας το έδειξε. Βγάλαμε αμέσως αυτοκίνητο ασφαλείας και ιατρικό αυτοκίνητο.»
 

Εντυπωσιακή η νέα πίστα στο Σότσι Εντυπωσιακή η νέα πίστα στο Σότσι

Αποστολή με Email Εκτύπωση σελίδας

Διαβάστε επίσης

Στην κατηγορία
Αθλητισμός
Με λέξεις-κλειδιά
Μηχανοκίνητος αθλητισμός
Formula 1