Έντυπη Έκδοση
Ελευθεροτυπία, Σάββατο 18 Οκτωβρίου 2014
Με το καλημέρα, «τρύπα» 3,41 εκατ.
Δημοσίευσε τον πρώτο ισολογισμό της η Ελληνική Εταιρεία Συντήρησης Σιδηροδρομικού Τροχαίου Υλικού (ΕΕΣΣΤΥ), ευρύτερα γνωστή ως Rosco.
Στον ισολογισμό, τον οποίο υπογράφει ο διευθύνων σύμβουλος Στέφανος Αγιάσογλου, αναφέρεται ότι, για τη χρήση του 2013 και ειδικότερα για την περίοδο 5 Μαρτίου - 31 Δεκεμβρίου 2013 (η εταιρεία ξεκίνησε την αυτόνομη λειτουργία της τον Μάρτιο του 2013), η ΕΕΣΣΤΥ σημείωσε τις ακόλουθες επιδόσεις:
- Εσοδα 24,12 εκατ. ευρώ
- Ζημιές μετά από φόρους 3,41 εκατ.
- Σύνολο ιδίων κεφαλαίων 57,54 εκατ.
- Σύνολο υποχρεώσεων 16 εκατ.
Στις σημειώσεις των ορκωτών αναφέρεται ότι η εταιρεία ξεκίνησε με μετοχικό κεφάλαιο 5 εκατ., το οποίο καταβλήθηκε ολοσχερώς και στη συνέχεια αυτό αυξήθηκε στα 59,4 εκατ., αφού εισφέρθηκε ο κλάδος συντήρησης τροχαίου υλικού του ΟΣΕ.
Επίσης, στα τέλη του 2013, το προσωπικό έφτανε τα 686 άτομα. Σήμερα, υπολογίζεται στα 481.
Για την ΕΕΣΣΤΥ ενδιαφέρον έχουν εκφράσει Siemens, Alstom - Damco του ομίλου Κοπελούζου και οι Ρωσικοί Σιδηρόδρομοι με τη ΓΕΚ - ΤΕΡΝΑ. Σύμφωνα με το ΤΑΙΠΕΔ, το οποίο έχει ορίσει τις δεσμευτικές προσφορές για τον Δεκέμβριο, και οι 3 υποψήφιοι είναι «ενεργοί στη διαδικασία».