Έντυπη Έκδοση

ΣΕ ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΦΑΣΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΕΝΤΟΣ ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ ΕΛΛΑΔΑΣ * ΤΟ ΠΕΝΤΑΕΤΕΣ ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

Νέο στιλ και γεύσεις στην Goody's

Η εταιρεία πρόσφατα ανακοίνωσε το άνοιγμα του πρώτου Goody's Burger House στην πόλη της Μελβούρνης

ΕΔΩ και 40 χρόνια η Goody's, η μεγαλύτερη εταιρεία εστίασης στην Ελλάδα, είναι συνυφασμένη με το γρήγορο αλλά εξαιρετικά γευστικό και ποιοτικό φαγητό, τη φιλική αλλά υψηλών προδιαγραφών εξυπηρέτηση, το σύγχρονο, οικείο και ζεστό περιβάλλον.

Με κυρίαρχα τα χαρακτηριστικά της ποιότητας, της γεύσης, της ξεχωριστής εμπειρίας για τον επισκέπτη τα Goody's αγαπήθηκαν από το ελληνικό κοινό και κατέκτησαν την πρώτη θέση στην καρδιά του. Αυτή η αναγνώριση εντός συνόρων έδωσε στην εταιρεία την ώθηση να επεκταθεί και στο εξωτερικό και η δοκιμασμένη στην Ελλάδα συνταγή να φέρει τα ίδια θετικά αποτελέσματα.

Με τη γνώση και την εμπειρία όλων αυτών των χρόνων και θέλοντας να διατηρήσει το πρωτοποριακό και καινοτόμο πνεύμα της η εταιρεία λάνσαρε μέσα στη χρονιά ένα νέο μοναδικό concept: το Goody's Burger House.

Το νέο concept, το οποίο υποδέχθηκαν οι καταναλωτές με θετική ανταπόκριση, αποτελεί ένα σύγχρονο μοντέλο casual εστίασης με επίκεντρο τον επισκέπτη και με έμφαση στο πώς θα μετατραπεί η παραμονή του στο κατάστημα σε εμπειρία διασκέδασης και ψυχαγωγίας. Βασικό συστατικό της νέας εικόνας, η φρέσκια αισθητική των χώρων που παραπέμπουν σε casual burger houses, καθώς και οι νέες γευστικές προτάσεις.

Στο πλαίσιο της διαρκούς εξέλιξης της εταιρείας, ήδη 25 από τα 150 καταστήματα έχουν μετατραπεί σε Goody's Burger House σε Αττική, Θεσσαλονίκη και άλλες μεγάλες πόλεις, ενώ η Goody's σκοπεύει να συνεχίσει την ανάπτυξη του νέου concept ταχύτατα, επιλέγοντας κομβικά σημεία σε όλη την Ελλάδα.

Η εξάπλωση του Goody's Burger House θα γίνει τόσο μέσω νέων όσο και μέσω της ανακαίνισης των υφιστάμενων καταστημάτων του δικτύου.

Τα πρώτα εντυπωσιακά αποτελέσματα του νέου concept Goody's Burger House στην Ελλάδα προκάλεσαν το διεθνές επενδυτικό ενδιαφέρον. Ετσι, η εταιρεία πρόσφατα ανακοίνωσε το άνοιγμα του πρώτου Goody's Burger House στην πόλη της Μελβούρνης με στόχο να γίνει αυτό το κατάστημα το πιο hot σημείο της πόλης για τους πάνω από 4.000.000 κατοίκους, αλλά και το εφαλτήριο για την ανάπτυξη της Goody's σε ολόκληρη την Αυστραλία, μία αγορά 20 εκατομμυρίων καταναλωτών.

Το πενταετές πλάνο ανάπτυξης προβλέπει τη λειτουργία τουλάχιστον 10 εστιατορίων στα μεγάλα αστικά κέντρα της χώρας.

Flocafe Espresso Room

Η συνεχής εξέλιξη και η καινοτομία οδήγησαν την εταιρεία στην ανανέωση και του Flocafe, της αγαπημένης ελληνικής αλυσίδας καφέ. Ετσι πριν από λίγους μήνες παρουσιάστηκε ακόμη ένα καινοτόμο concept, το Flocafe Espresso Room, δημιουργώντας μια νέα τάση στο χώρο του καφέ, με έμφαση στην ποιότητα, την ποικιλία και την ατμόσφαιρα.

Τα νέα καταστήματα ξεχωρίζουν για την ιδιαίτερη αισθητική τους, τις διαφορετικές ποικιλίες καφέ καθώς και τη διαδικασία παρασκευής του καφέ, μέσα από 3 μοναδικά αποκλειστικά χαρμάνια. Επιπλέον, οι λάτρεις του καφέ έχουν την ευκαιρία να απολαύσουν ευφάνταστα cocktail με βάση τον καφέ και ελαφριά γεύματα εμπνευσμένα από ιδιαίτερα πρωτότυπες συνταγές.

Σήμερα λειτουργούν ήδη 9 Flocafe Espresso Room, ενώ αναμένεται έως το τέλος του 2014 να επεκταθούν σε ακόμα περισσότερα σημεία σε όλη την Ελλάδα.

Οι σημαντικές αυτές επενδύσεις, παρά τη δύσκολη οικονομική συγκυρία και το έντονα ανταγωνιστικό περιβάλλον, αναδεικνύουν την επιχειρηματική και εμπορική δυναμική των Goody's και των Flocafe και ενισχύουν σημαντικά την ηγετική παρουσία της Vivartia στον κλάδο της εστίασης. Με αναπτυξιακό πνεύμα, ο Ομιλος διερευνά αδιάκοπα το ελληνικό αλλά και το διεθνές τοπίο, εντοπίζει και υλοποιεί ευκαιρίες επένδυσης, διαδραματίζοντας δυναμικό ρόλο και σε αγορές εντός και εκτός Ελλάδας.

Ηδη, εκτός από την Ελλάδα, λειτουργούν καταστήματα Goody's και Flocafe σε Κύπρο, Αλβανία, FYROM, Λευκορωσία, Βουλγαρία, Ουγγαρία και Ρουμανία, ενώ ο Ομιλος Εστίασης της Vivartia, συνεπής στο πλάνο εξωστρέφειας, υλοποιεί το στρατηγικό του σχεδιασμό για ανάπτυξη ακόμα 8 καταστημάτων στην Αλβανία, στη Βουλγαρία, στο Κόσοβο, στα Σκόπια, στη Λιβύη και στην Αυστραλία.

Αποστολή με Email Εκτύπωση σελίδας

Διαβάστε επίσης

Στην κατηγορία
Οικονομία
Με λέξεις-κλειδιά
Κλάδος τροφίμων και ποτών
Επιχειρηματικότητα
Επιχειρήσεις