Έντυπη Έκδοση

Η ασυνεπής ΝΕΛ ζητάει «τα ρέστα της» στο Β. Αιγαίο

Αφού το υπ. Ναυτιλίας προχώρησε σε διαγωνισμό επικυρώνοντας τη γραμμή στη Hellenic Seaways, η ΝΕΛ καταθέτει πρόταση για δωρεάν δρομολόγηση

Περιπλέκονται τα πράγματα γύρω από τις άγονες γραμμές του Βορείου Αιγαίου και ειδικότερα στη γραμμή Καβάλα - Λήμνος - Μυτιλήνη - Χίος - Βαθύ Σάμου. Η ΝΕΛ, παρ' όλο που κηρύχτηκε έκπτωτη, λόγω αθέτησης των συμβατικών της υποχρεώσεων, επανήλθε στη συνέχεια, ζητώντας από το υπουργείο Ναυτιλίας την, εκ νέου, ανάθεση της γραμμής και μάλιστα, στο τζάμπα.

Στο μεσοδιάστημα, το υπουργείο Ναυτιλίας, με γνώμονα την απρόσκοπτη ακτοπλοϊκή σύνδεση των νησιών, προχώρησε σε διαγωνισμό, επικυρώνοντας τη γραμμή στη Hellenic Seaways. Ωστόσο, η ΝΕΛ, καταθέτοντας πρόταση για δωρεάν δρομολόγηση πλοίου στη γραμμή που ήταν... ανακόλουθη, κατάφερε να κερδίσει τη θετική γνωμοδότηση του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών. Επιπροσθέτως, το διοικητικό εφετείο του Πειραιά αποφάσισε την αναστολή της εκτέλεσης της απόφασης του υπουργού Ναυτιλίας, που απέκλειε τη ΝΕΛ από δημόσιους διαγωνισμούς για διάστημα 12 μηνών και την κατάπτωση της εγγυητικής επιστολής της εταιρείας, υπέρ του Δημοσίου, ύψους 1,5 εκατ. ευρώ.

Την τελική απόφαση για το τι θα γίνει θα λάβει ο υπουργός Ναυτιλίας Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης, ο οποίος, στη διαμάχη με τη ΝΕΛ, έχει αρκετούς υποστηρικτές, όπως τον δήμαρχο Χίου Εμμανουήλ Βουρνούς. Σε επιστολή του προς το υπουργείο, ο δήμαρχος Χίου τονίζει ότι κινείται προς τη σωστή κατεύθυνση, αναφέροντας ότι η εκτέλεση των δρομολογίων, κατά τη διάρκεια του 2014, από τη ΝΕΛ ήταν προβληματική.

Αποστολή με Email Εκτύπωση σελίδας

Διαβάστε επίσης

Στην κατηγορία
Ελλάδα
Με λέξεις-κλειδιά
Υπουργείο Ναυτιλίας
Ναυτιλία και ακτοπλοΐα