Έντυπη Έκδοση

MITSUBISHI ASX

Επανεκκίνηση

Με περιορισμένης έκτασης αισθητικές και τεχνικές βελτιώσεις, το ASX ρίχνεται εκ νέου στην αρένα των Crossover

Υπάρχει ένα θετικό και ένα αρνητικό αναφορικά με το Mitsubishi ASX. Το πρώτο είναι πως ανήκει στην κατηγορία των crossover, της αναμφίβολα πιο hot κατηγορίας της αγοράς τη δεδομένη χρονική στιγμή. Το δεύτερο είναι πως ενώ το ASX υποδέχθηκε μόλις τη facelifted έκδοσή του, ο βασικός του αντίπαλος στην κατηγορία, το Nissan Qashqai, πέρασε τη χρονιά που διανύουμε στη 2η γενιά του.

Από αυτή την άποψη, το timing μάλλον αδικεί το Mitsubishi, το οποίο στην ελληνική αγορά μόνο το 2011 κατάφερε να βρεθεί κοντά στο Qashqai από πλευράς πωλήσεων (934 έναντι 1.182 μονάδων). Από εκεί και μετά, η ψαλίδα άνοιξε και η φετινή χρονιά δεν θα μπορούσε να αποτελεί εξαίρεση.

Το μοντέλο της Mitsubishi μετρά τέσσερα χρόνια στην αγορά και οι αισθητικές διαφορές του ανανεωμένου μοντέλου δεν είναι ιδιαίτερα μεγάλης έκτασης. Γα την ακρίβεια, αν εξαιρέσει κανείς την ελαφρώς αλλαγμένη μάσκα, για να διακρίνεις αλλαγές στο υπόλοιπο αμάξωμα και το εσωτερικό, θα πρέπει να εργάζεσαι σε αντιπροσωπεία της Mitsubishi.

Βέβαια υπάρχουν και κάποιες αλλαγές στα μηχανικά μέρη, όπως η ρύθμιση στα αμορτισέρ και τα ελατήρια που πλέον δίνει μεγαλύτερη έμφαση στην άνεση, αλλά και οι βελτιωμένες τιμές κατανάλωσης και ρύπων της έκδοσης ντίζελ. Η απόδοση του συγκεκριμένου κινητήρα (1.8) παραμένει στους 150 ίππους, όμως πλέον η Mitsubishi ανακοινώνει εκπομπές CO2 141 γρ./χλμ. (από 150) και μέση κατανάλωση 5,4 λ./100 χλμ. (από 5,7). Οι τιμές αυτές επιτυγχάνονται κατά κύριο λόγο χάρη στην παρουσία συστήματος Stop/Start του κινητήρα, ελαστικών χαμηλής τριβής και συστήματος ανάκτησης ενέργειας κατά το φρενάρισμα.

Ηέκδοση βενζίνης παραμένει ατμοσφαιρική 1.6 με 117 ίππους, και παρά τα ικανοποιητικά σε γενικές γραμμές χαρακτηριστικά λειτουργίας του, υπολείπεται συνολικά σε σχέση με τον ντίζελ. Επιπλέον ο τελευταίος μπορεί να συνδυαστεί και με τετρακίνηση. Ως εκ τούτου, από τις πιο ουσιαστικές αλλαγές στο ανανεωμένο ASX είναι η μείωση της τιμής κατά 800 ευρώ και το πρόγραμμα που προσφέρει δωρεάν απόσυρση και επέκταση της εγγύησης στα 5 χρόνια, κάνοντας το συνολικό πακέτο πιο ελκυστικό, καθώς ξεκινά από τα 18.070 ευρώ (1.6 Inform). Για την έκδοση 1.8 Invite θα πρέπει αντίστοιχα να υπολογίζετε 23.526 ευρώ.

Συνολικά το ASX είναι ενδιαφέρουσα περίπτωση. Η εμφάνισή του είναι ελκυστική, παρά το γεγονός πως βρίσκεται στα μισά του κύκλου ζωής του, ενώ και στο δρόμο τα καταφέρνει μια χαρά. Ανετο, με καλό σε αίσθηση τιμόνι και κιβώτιο, αλλά και κινητήρα με ικανοποιητική απόκριση και χαμηλή κατανάλωση (ντίζελ). Η αποστολή του είναι χωρίς αμφιβολία δύσκολη, από την άλλη πλευρά, όμως, αν αυτή τη στιγμή υπάρχει ένα μοντέλο στην γκάμα της Mitsubishi που παρουσιάζει ενδιαφέρον, αυτό είναι το ASX.

Αποστολή με Email Εκτύπωση σελίδας

Διαβάστε επίσης

Στην κατηγορία
Ελλάδα
Με λέξεις-κλειδιά
Αυτοκίνητο
Αυτοκινητοβιομηχανία και εμπόριο αυτοκινήτων