Έντυπη Έκδοση

Στην εποχή της ηλεκτρονικής διαχείρισης εισέρχεται το ΕΚΑΒ

Σε ρυθμούς υψηλής τεχνολογίας μπαίνει το ΕΚΑΒ στην Αθήνα, καθώς υπέγραψε συμφωνία συνεργασίας με το Ιδρυμα Τεχνολογίας Ερευνας (ΙΤΕ) της Κρήτης, για την ηλεκτρονική διαχείριση κλήσεων και περιστατικών. Το Συντονιστικό Κέντρο Αθήνας παρέχει υπηρεσίες άμεσης βοήθειας στην ευρύτερη μητροπολιτική περιοχή της Αττικής εξυπηρετώντας συνολικό πληθυσμό σχεδόν 5 εκατομμυρίων ατόμων.

Ετοιμάζεται ηλεκτρονική διαχείριση κλήσεων και περιστατικών, σε συνεργασία με το Ιδρυμα Τεχνολογίας Ερευνας της Κρήτης Ετοιμάζεται ηλεκτρονική διαχείριση κλήσεων και περιστατικών, σε συνεργασία με το Ιδρυμα Τεχνολογίας Ερευνας της Κρήτης Το ηλεκτρονικό σύστημα παρέχει τα αναγκαία πληροφοριακά εργαλεία για τη διαχείριση των εκατοντάδων κλήσεων που δέχεται το ΕΚΑΒ καθημερινά για την παροχή επείγουσας προνοσοκομειακής φροντίδας. Το διαχειριστικό υποσύστημα της εφαρμογής προσφέρει ένα ευρύ περιβάλλον διοικητικών και στατιστικών αναφορών. Οι στατιστικές αναφορές παρέχουν στους επικεφαλής του συντονιστικού κέντρου πληροφορίες κρίσιμες για την οργάνωση και λειτουργία της υπηρεσίας. Οι μέσοι χρόνοι ανταπόκρισης των ασθενοφόρων και η κατανομή των πόρων του συστήματος συλλέγονται προκειμένου να βελτιώσουν τις παρεχόμενες υπηρεσίες.

Το ΙΤΕ είναι διεθνώς αναγνωρισμένο για τη μακροχρόνια βασική και εφαρμοσμένη έρευνα που διεξάγει στις περιοχές της Πληροφορικής και των Τηλεπικοινωνιών. Στον τομέα της Υγείας, εφαρμογές που έχουν αναπτυχθεί από αυτό έχουν εγκατασταθεί και λειτουργούν παραγωγικά σε μεγάλο αριθμό μονάδων Υγείας σε όλη την Ελλάδα. Γ. ΛΥΒ.

Αποστολή με Email Εκτύπωση σελίδας

Διαβάστε επίσης

Στην κατηγορία
Ελλάδα
Με λέξεις-κλειδιά
Πληροφορική και διαδίκτυο
Τεχνολογία/Εφαρμογές
ΕΚΑΒ