Έντυπη Έκδοση

Φιλόδοξα σχέδια 25 εκατ. ευρώ για υδατοδρόμιο στο ΣΕΦ

Σύμπραξη με άλλες εταιρείες αναζητεί η Hellenic Seaplanes

Σε εκδήλωση ενδιαφέροντος, στο διαγωνισμό του ΤΑΙΠΕΔ, για την αξιοποίηση τμημάτων του ακινήτου «Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας» προχωρεί η Hellenic Seaplanes. Η Hellenic Seaplanes ολοκλήρωσε εσωτερικό διαγωνισμό για το σχεδιασμό του μητροπολιτικού υδατοδρομίου, με αρχιτεκτονικά γραφεία από την Ελλάδα και το εξωτερικό.

 

Το αρχιτεκτονικό γραφείο Pieris Architects, που επικράτησε των άλλων προτάσεων, ξεκίνησε το σχεδιασμό της σχετικής μελέτης του μητροπολιτικού υδατοδρομίου στην περιοχή του ΣΕΦ. Πρωταρχικός σκοπός της μελέτης, για το μητροπολιτικό υδατοδρόμιο της Αττικής, είναι ο σχεδιασμός ενός σύγχρονου αερολιμένα υψηλών προδιαγραφών και η αξιοποίηση των υποδομών του κτηρίου για τη δημιουργία εικοσιτετράωρης κοινωνικής δραστηριότητας, με ελεύθερη πρόσβαση στο κοινό.

Το έργο, το οποίο επιδιώκεται να αναληφθεί από κοινού με άλλες εταιρείες με τη μορφή κοινοπραξίας, καταλαμβάνει συνολική έκταση 13.000 τ.μ. και αφορά την κατασκευή υδατοδρομίου (3.700 τ.μ)., καταστημάτων (3.300 τ.μ.), συνεδριακού κέντρου (3.650 τ.μ.), χώρων εστίασης (1.250 τ.μ.) και συνεργείου συντήρησης (1.100 τ.μ.). Η επένδυση, ύψους 20-25 εκατ. ευρώ, αποσκοπεί στην ανάδειξη της ευρύτερης περιοχής και στην αύξηση της τουριστικής κίνησης που θα δημιουργηθεί με τη χρήση του υδροπλάνου ως εναλλακτικού μέσου μεταφοράς

Η περιοχή του ΣΕΦ επιλέχθηκε, ύστερα από εκτενή μελέτη και έρευνα των ειδικών της εταιρείας, για τους πιο κάτω λόγους:

* Εφάπτονται στην περιοχή του ΣΕΦ κεντρικοί οδικοί άξονες για εύκολη πρόσβαση.

* Οι σταθμοί του τρένου και του τραμ στην ευρύτερη περιοχή.

* Οι υφιστάμενες εγκαταστάσεις του ΣΕΦ (υποστηρικτικοί χώροι, στάθμευση κ.λπ.).

* Η δυνατότητα επέκτασης εγκαταστάσεων.

* Προστατευμένη περιοχή από κακές καιρικές συνθήκες.

Σύμφωνα με αναλυτές της αεροπορικής αγοράς, «χωρίς κεντρικό υδατοδρόμιο στην Αθήνα, το οποίο θα αποτελέσει κόμβο για τη σύνδεση με άλλα νησιά, δεν υπάρχει μέλλον για τις εταιρείες υδατοδρομίων». Με άλλα λόγια, εάν δεν αδειοδοτηθεί κάποιο μεγάλο υδατοδρόμιο στο ΣΕΦ ή κάπου αλλού στην Αττική, οι εταιρείες υδροπλάνων θα περιοριστούν σε κάποιες πτήσεις τσάρτερ, κυρίως σε κάποια νησιά και λίμνες.

Αποστολή με Email Εκτύπωση σελίδας

Διαβάστε επίσης

Στην κατηγορία
Οικονομία
Με λέξεις-κλειδιά
Υδατοδρόμια
Αναπλάσεις/Ανακαινίσεις
Γήπεδα/Στάδια
Κατασκευαστικές Εταιρείες