Έντυπη Έκδοση

Χτύπησε πρωτιά ο Alpha τον Οκτώβριο

Τελικά τα πρώτα προγνωστικά επιβεβαιώθηκαν. Το ντέρμπι ανάμεσα στα δύο μεγάλα κανάλια, το κέρδισε το τρίτο. Ετσι είναι αυτά τα πράγματα, εσύ ασχολείσαι με τον μεγάλο ανταγωνιστή κι έρχεται το παλικάρι από το διπλανό περίπτερο να το κλέψει το κορίτσι.

Σύμφωνα με επίσημο δελτίο του ALPHA: «Την κορυφή του πίνακα τηλεθέασης κατέκτησε το κανάλι της Κάντζας τον Οκτώβριο, μήνα ιδιαιτέρως σημαντικό καθώς σηματοδοτεί την έναρξη της τηλεοπτικής χρονιάς, με το λανσάρισμα των νέων προγραμμάτων. Το κανάλι με τις καθιερωμένες εκπομπές του που παρέμειναν σταθερές αξίες, αλλά και με νέα προγράμματα που μπήκαν και αυτά δυνατά στην κούρσα του ανταγωνισμού, κέρδισε την προτίμηση των τηλεθεατών, κατακτώντας την 1η θέση τόσο στο σύνολο ημέρας όσο και στο prime time, στο κοινό 15-44. Κατά το διάστημα 1-31 Οκτωβρίου, στο prime time - την πιο ισχυρή ζώνη, ο Alpha σημείωσε μέσο όρο 20,5% και 18,1% στο σύνολο ημέρας. Αξίζει να σημειωθεί ότι η πλειονότητα των εκπομπών του καναλιού κατέκτησε την 1η θέση, με τις δύο σειρές μυθοπλασίας να καταγράφουν εντυπωσιακά ποσοστά τηλεθέασης και να μονοπωλούν το ενδιαφέρον του τηλεοπτικού κοινού.

Και το δελτίο Τύπου του καναλιού αναφέρεται και στον ενημερωτικό τομέα.

«Τον Οκτώβριο, το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Alpha παρουσιάζοντας ιδιαίτερη δυναμική, τερμάτισε πρώτο, τόσο στο σύνολο κοινού όσο και στο κοινό 15-44. Το χρονικό διάστημα 1-31 Οκτωβρίου, στο σύνολο κοινού, το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Alpha κέρδισε τον ανταγωνισμό, σημειώνοντας μέσο όρο 20,2%. Ακολούθησαν ΑΝΤ1 με 20%, Mega με 18,6%, Star με 14%, ΣΚΑΪ με 8,9% και ΝΕΡΙΤ με 8,8%. Στην 1η θέση ήταν και στο κοινό 15-44 με μέσο όρο 19,5%. Ακολούθησαν ΑΝΤ1 με 17,3%, Mega με 14,3%, Star με 12%, ΣΚΑΪ με 6,8% και ΝΕΡΙΤ με 3,2%». Βέβαια εδώ πρέπει να υπενθυμίσουμε πως το δελτίο παίζει στις 19.00 εκτός ανταγωνισμού. Στα υπόλοιπα προγράμματα όμως η αλήθεια είναι πως η επικράτηση του Alpha έχει προκαλέσει μεγάλο πονοκέφαλο στα επιτελεία των υπόλοιπων καναλιών, που δεν αποκλείεται σύντομα να επιχειρήσουν διορθωτικές κινήσεις. Διότι μπορεί κάθε αρχή να είναι και δύσκολη, όμως το καλό ξεκίνημα είναι και το ήμισυ του παντός. Και μην ξεχνάμε ότι οι μετρήσεις θεαματικότητας αντανακλώνται ευθέως στη διαφημιστική δαπάνη, γεγονός που πάντοτε ιντριγκάρει τα λογιστήρια σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς...

Αποστολή με Email Εκτύπωση σελίδας

Διαβάστε επίσης

Στην κατηγορία
Ελλάδα
Με λέξεις-κλειδιά
Τηλεόραση
Τηλεοπτικοί σταθμοί
TV & Media
Alpha Τηλεόραση