Ηλεκτρονική Έκδοση

Σε 24ωρη απεργία οι εργαζόμενοι στα λιμάνια

Συγκέντρωση και πορεία στο υπ. Οικονομικών

Τελευταία ενημέρωση:

Εικοσιτετράωρη απεργία έχει προκηρύξει την Πέμπτη η Ομοσπονδία Υπαλλήλων Λιμανιών Ελλάδος (ΟΜΥΛΕ) αντιδρώντας στην ιδιωτικοποίησή τους. Οι υπάλληλοι στα λιμάνια συγκεντρώθηκαν στην πλατεία Κλαυθμώνος στις 12 το μεσημέρι και ακολούθως πραγματοποίησαν πορεία διαμαρτυρίας μέσω της οδού Σταδίου προς το υπουργείο Οικονομικών. Στην κυκλοφορία ξανά η Σταδίου καθώς ολοκληρώθηκε η κινητοποίηση.

Φωτογραφία: Στέλιος Στεφάνου Φωτογραφία: Στέλιος Στεφάνου «Η κυβέρνηση και το ΤΑΙΠΕΔ, παρά τις καθολικές αντιδράσεις των κοινωνικών, αυτοδιοικητικών και συνδικαλιστικών φορέων, επιχειρεί να εκποιήσει τα λιμάνια, χρησιμοποιώντας μεθόδους πολιτικά απαράδεκτες και νομικά έξω από κάθε νομιμότητα», αναφέρει σε ανακοίνωσή της ΟΜΥΛΕ ενώ παράλληλα τονίζει ότι «οι επιπτώσεις αυτής της εγκληματικής πολιτικής θα είναι οδυνηρές για τους παραγωγικούς φορείς, τις επιλιμένιες πόλεις και την κοινωνική και οικονομική ανάπτυξη της χώρας».

Παράλληλα, οι εργαζόμενοι στα λιμάνια μαζί με φορείς της πόλης του Πειραιά έχουν προσφύγει στο Συμβούλιο της Επικρατείας, ζητώντας την ακύρωση της ιδιωτικοποίησης του ΟΛΠ, η οποία θα εκδικαστεί στις 2 Δεκεμβρίου.

Και στη Θεσσαλονίκη

Σε 24ωρη απεργία κατέρχονται την Πέμπτη οι εργαζόμενοι σε όλα τα λιμάνια της χώρας, αντιδρώντας στην επιχειρούμενη πώληση των Οργανισμών Λιμένος Θεσσαλονίκης (ΟΛΘ) και Πειραιώς (ΟΛΠ) και άλλων λιμανιών. Ενόψει της κινητοποίησης, οι εκπρόσωποι των εργαζομένων στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης και του Εργατοϋπαλληλικού Κέντρου άσκησαν σκληρή κριτική στους χειρισμούς για την επιχειρούμενη πώληση του 67% του (ΟΛΘ).

Φωτογραφία: Σπύρος Τσακίρης Φωτογραφία: Σπύρος Τσακίρης Σε συνέντευξη Τύπου υποστήριξαν μεταξύ άλλων ότι οι φορείς της πόλεις πιέστηκαν πολιτικά να αλλάξουν τη στάση τους σε σχέση με την ιδιωτικοποίηση από αρνητική σε θετική, ενώ ισχυρίστηκαν ότι οι υποψήφιοι αγοραστές ουδεμία δέσμευση καλούνται ν' αναλάβουν για πραγματοποίηση των απαιτούμενων επενδύσεων στο λιμάνι, εφόσον αποκτήσουν το 67% του μετοχικού κεφαλαίου.

Μάλιστα, επισήμαναν ότι εξαιτίας διαδοχικών μειώσεων προσωπικού από το 2009 μέχρι σήμερα, που είχαν ως αποτέλεσμα το 43% των οργανικών θέσεων να παραμένει κενό, οι εργαζόμενοι εργάζονται υπερωρίες και σε διάφορα πόστα, προλαβαίνοντας και πάλι μόνο τις επείγουσες εργασίες, με αποτέλεσμα το λιμάνι να κινδυνεύει με λειτουργικό "μπλακ άουτ". 'Ηδη, πρόσθεσαν, χρήστες του δηλώνουν προβλήματα στην εξυπηρέτησή τους.

Οι εργαζόμενοι εμφανίστηκαν αποφασισμένοι να συνεχίσουν τις κινητοποιήσεις κατά της πώλησης σε τρία επίπεδα: το αγωνιστικό (απεργίες), της κοινωνικής ευαισθητοποίησης και το νομικό, όπου στις 2/12 αναμένεται η εκδίκαση, στο Συμβούλιο της Επικρατείας, της αίτησης ακύρωσης της πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος για το 67%


Νewsroom Enet με πληροφορίες από ΑΜΠΕ

Αποστολή με Email Εκτύπωση σελίδας

Διαβάστε επίσης

Στην κατηγορία
Ελλάδα
Με λέξεις-κλειδιά
ΤΑΙΠΕΔ
Συγκεντρώσεις/Πορείες
ΟΛΠ
Απεργίες και εκδηλώσεις διαμαρτυρίας
Λιμάνια και Ναυπηγεία