Έντυπη Έκδοση

Τα παιδιά καταλαβαίνουν από κρίση και χρήματα

Τα παιδιά σήμερα είναι πολύ ευαισθητοποιημένα πάνω σε θέματα που αφορούν τα χρήματα και την οικονομική κρίση. Οι μαθητές της Α' και Β' Δημοτικού εμφανίζονται περισσότερο υπεύθυνοι ως προς τη διαχείριση και αξιοποίηση του εικονικού «προϋπολογισμού» που τους διατίθεται, οι μαθητές της Γ' και Δ' Δημοτικού περισσότερο συνειδητοποιημένοι ως καταναλωτές και οι μαθητές της Ε' και Στ' Δημοτικού πιο ευαισθητοποιημένοι σε προβλήματα της κοινωνίας μας και έτοιμοι να προτείνουν λύσεις αντιμετώπισής τους.

 Οσον αφορά στο πώς αντιλαμβάνονται την κρίση, τα παιδιά στέλνουν το πιο ελπιδοφόρο μήνυμα πιστεύοντας ότι με τη συνεργασία, την ομαδικότητα, την αλληλεγγύη και με οδηγό το κοινό καλό θα μπορέσει να ξεπεραστεί η σημερινή κατάσταση και να δημιουργηθεί ένα καλύτερο μέλλον για όλους.

Δέκα χρόνια

Τα στοιχεία αυτά προκύπτουν από το Πρόγραμμα Οικονομικής Εκπαίδευσης «Οικονομία: γνώση με αξία!» της Citi που υλοποιήθηκε σε δημοτικά σχολεία, σε συνεργασία με το Ελληνικό Παιδικό Μουσείο. Το πρόγραμμα αυτό κλείνει φέτος τα δέκα χρόνια συνεχούς υλοποίησης.

Αξιοποιώντας την εμπειρία και το υλικό που συγκεντρώθηκε όλα αυτά τα χρόνια, το Ελληνικό Παιδικό Μουσείο σχεδιάζει ψηφιακό παιχνίδι με βάση το πρόγραμμα «Οικονομία: γνώση με αξία». Το νέο παιχνίδι θα ξεκινήσει να υλοποιείται στο χώρο του Παιδικού Μουσείου για οικογένειες με παιδιά, από τον Ιανουάριο του 2015.

Αποστολή με Email Εκτύπωση σελίδας

Διαβάστε επίσης

Στην κατηγορία
Ελλάδα
Με λέξεις-κλειδιά
Παιχνίδια
Παιδί
Οικονομική κρίση
Κοινωνικά θέματα