Έντυπη Έκδοση

Βαρύ «κατηγορώ» και κατά της «Εγνατία Οδός»

«Ο δρόμος θύμιζε κρανίου τόπο. Εκτός από τα συντρίμμια υπήρχαν νεκροί και τραυματίες στο οδόστρωμα που ήταν γεμάτο από καπνούς, σκόνες, αίματα. Κραυγές δεκάδων τραυματιών, κάποιοι απ' τους οποίους ψυχορραγούσαν».

Καραμπόλα θανάτου. «Η Εγνατία Οδός Α.Ε. όφειλε και μπορούσε να λάβει μέτρα, και όχι να νίπτει τας χείρας της» αναφέρει σε μήνυση συγγενής θύματος Καραμπόλα θανάτου. «Η Εγνατία Οδός Α.Ε. όφειλε και μπορούσε να λάβει μέτρα, και όχι να νίπτει τας χείρας της» αναφέρει σε μήνυση συγγενής θύματος Σκηνές τρόμου, σαν την παραπάνω, περιγράφει σε μήνυση που υπέβαλε στην Εισαγγελία Πλημμελειοδικών Βέροιας, μία οδηγός επιβατικού αυτοκινήτου -που είδε τη μητέρα της να χάνεται μέσα στα συντρίμμια της σύγκρουσης- στο πολύνεκρο τροχαίο της Εγνατίας οδού.

Η Μαρκέλλα Γαλεάδου ζητεί την ποινική δίωξη των υπευθύνων της Αναδόχου Εταιρείας ΔΕΔΔΗΕ που εκτελούσε εργασίες για λογαριασμό της ΔΕΗ στον αυτοκινητόδρομο, το πρωί της 5ης Οκτωβρίου, αλλά και των υπευθύνων της «Εγνατίας Οδός Α.Ε.» που δεν έλαβαν τα κατάλληλα μέτρα για την αποφυγή του πολύνεκρου δυστυχήματος, στο τμήμα της οδού μεταξύ Βέροιας και Κουλούρας Ημαθίας. Με τη μήνυσή της στρέφεται εναντίον και του Ρουμάνου οδηγού της νταλίκας, που σκόρπισε το θάνατο. Ο τραγικός απολογισμός του τροχαίου ήταν 5 νεκροί και 29 τραυματίες.

«Ξαφνικά και απροσδόκητα κι ενώ το όχημά μου ήταν το προτελευταίο στη σειρά των ακινητοποιημένων οχημάτων, άκουσα κάποιον να φωνάζει "τι κάνει αυτός;" και γυρνώντας είδα την νταλίκα να έρχεται με ταχύτητα προς τα πάνω μας. Φώναξα έντρομη στη μητέρα μου "μάνα, θα μας σκοτώσει"», αναφέρει η μηνύτρια περιγράφοντας πώς γλίτωσε από του Χάρου τα δόντια: «Σκαρφάλωσα στο τσιμεντένιο διάζωμα που χωρίζει τα δύο ρεύματα κυκλοφορίας και πέρασα στο αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας, όπου ευτυχώς τη στιγμή εκείνη δεν κινούνταν αυτοκίνητα». Στη συνέχεια παραθέτει σκληρές εικόνες από το θάνατο της μητέρας της, η οποία εγκλωβίστηκε ανάμεσα στα ακινητοποιημένα αυτοκίνητα που παρασύρθηκαν από την νταλίκα.

Στη μήνυση αναφέρεται ότι: Οι υπεύθυνοι για την κατασκευή του έργου από την ανάδοχο εταιρεία «Διαχειριστής Ελληνικού Δικτύου Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας - ΔΕΔΔΗΕ» δεν έλαβαν τα αναγκαία μέτρα για την ασφαλή κυκλοφορία της οδού, «με αποτέλεσμα να μην υπάρχει ούτε η κατάλληλη σήμανση, ούτε η κατάλληλη ενημέρωση των οδηγών, ούτε οποιοδήποτε άλλο εξασφαλιστικό μέτρο ώστε να αποφευχθεί το ατύχημα».

Επίσης αναγράφεται ότι: Η «Εγνατία Οδός Α.Ε.» έπρεπε να επέμβει για λογαριασμό του αναδόχου λαμβάνοντας μέτρα για την καθυστέρηση των εργασιών και της δημιουργίας μποτιλιαρίσματος, σταματώντας την κυκλοφορία τουλάχιστον των βαρέων οχημάτων στα διόδια Πολυμύλου.

«Οφειλαν να λάβουν μια σειρά μέτρων, όπως η τοποθέτηση κινητών φωτεινών επιγραφών, η εκτροπή της κυκλοφορίας, η διακοπή των εργασιών μετά την πάροδο του καθορισμένου χρόνου κ.ά. Η "Εγνατία Οδός" νίπτει τας χείρας της προσπαθώντας να αποποιηθεί κάθε ευθύνη για το τρομερό μακελειό και τον θάνατο και τραυματισμό δεκάδων ανθρώπων, το οποίο δεν θα εδημιουργείτο αν δεν αμελούσε να τηρήσει τις υποχρεώσεις της. Οφειλε και μπορούσε να πράξει κατά νόμον» επισήμανε στην «Ε» ο δικηγόρος Χαράλαμπος Αποστολίδης, εκπροσωπώντας την οδηγό που έχασε τη μητέρα της.

Αποστολή με Email Εκτύπωση σελίδας

Διαβάστε επίσης

Στην κατηγορία
Ελλάδα
Με λέξεις-κλειδιά
ΔΕΔΔΗΕ
Οδικό δίκτυο και ασφάλεια