Έντυπη Έκδοση

ΟΛΑ ΡΟΔΙΝΑ ΤΑ ΒΛΕΠΕΙ Η ΑΡΜΟΔΙΑ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ. ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΕΛΕΓΧΟΙ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ, ΕΙΠΕ ΚΑΙ ΓΥΡΙΣΕ ΣΕΛΙΔΑ

Κουβέντα για τη «μαύρη» εργασία

Στην αύξηση των ξένων τουριστών, που από τις προκρατήσεις φαίνεται ότι για το 2015 θα φτάσουν τα 23 εκατομμύρια, προσβλέπει το υπουργείο Τουρισμού. Και σ' αυτό το στόχο επικεντρώνει τις ενέργειές του. Μέχρι και ο διάσημος πλέον τύμβος της Αμφίπολης μπαίνει στο σχεδιασμό του υπουργείου, πριν καλά καλά γίνει γνωστό πότε θα μπορέσει να γίνει επισκέψιμος.

Δώσ' της κιτς  για να γυρίσει παραμύθι  να αρχινήσει Δώσ' της κιτς για να γυρίσει παραμύθι να αρχινήσει Αλλά ούτε κουβέντα χθες στη Θεσσαλονίκη από την αρμόδια υπουργό Ολγα Κεφαλογιάννη για το πώς θα μπορέσει να αυξηθεί ο εσωτερικός τουρισμός. Για το πώς θα μπορέσουν και οι Ελληνες να κάνουν διακοπές στην πατρίδα τους και όχι μόνο οι ξένοι τουρίστες. Ενώ όσον αφορά τις αμέτρητες καταγγελίες, το περασμένο καλοκαίρι, για μαύρη και ανασφάλιστη εργασία στις τουριστικές περιοχές, ή για τις απλήρωτες και αδήλωτες υπερωρίες των υπαλλήλων, για εργαζόμενους-λάστιχο, περιορίστηκε να πει απλά και μόνο ότι «έχουν ενταθεί οι έλεγχοι στην αγορά εργασίας στο χώρο των τουριστικών επιχειρήσεων».

Ενώ έσπευσε να σημειώσει ότι η φετινή τουριστική σεζόν, στο επτάμηνο του 2014, έδωσε 110.000 νέες θέσεις εργασίας και αύξησε τα έσοδα του ΙΚΑ κατά 19%.

Στην προσπάθεια της κυβέρνησης να καταστήσει τη χώρα τουριστικό θέρετρο, όχι μόνο για τους θερινούς μήνες, αλλά καθ' όλη τη διάρκεια του χρόνου, σχεδιάζεται, όπως ανακοίνωσε η Ο. Κεφαλογιάννη, σειρά ενεργειών, όπως η προσέλκυση επενδύσεων για την ανάπτυξη τουριστικών υποδομών υψηλής ποιότητας, όπως ξενοδοχεία 5 αστέρων, ή η δημιουργία περισσότερων κλινών τεσσάρων και πέντε αστέρων.

Οι 7 βασικοί στόχοι του υπουργείου Τουρισμού για το 2015, σύμφωνα με την υπουργό, είναι εκσυγχρονισμός υποδομών, εμπλουτισμός τουριστικού προϊόντος, αύξηση της κατά κεφαλήν δαπάνης, αειφόρος ανάπτυξη και ανάδειξη νέων προορισμών με έμφαση στην προστασία των φυσικών και πολιτιστικών πόρων, τόνωση της απασχόλησης, στήριξη της επιχειρηματικότητας και διάχυση του τουριστικού πλεονάσματος στην περιφέρεια και τις τοπικές κοινωνίες.

Και ολίγην Αμφίπολη

Από το «οπλοστάσιο» του υπουργείου Τουρισμού δεν θα μπορούσε να λείπει ο μοναδικός ίσως λόγος θετικών σχολίων για την Ελλάδα από το εξωτερικό, ο τάφος της Αμφίπολης. Το παραδέχτηκε χθες και η υπουργός λέγοντας ότι «στέλνει ένα μήνυμα αισιοδοξίας, σε μια δύσκολη περίοδο για τη χώρα μας». Παρά το ότι παραμένει ακόμη άγνωστο πότε το μνημείο θα είναι επισκέψιμο, η τουριστική του αξιοποίηση συζητήθηκε σε προχθεσινή συνάντηση της Ο. Κεφαλογιάννη με τη γ.γ. του ΥΠΠΟΑ. Λίνα Μενδώνη.

Στόχος του υπουργείου Τουρισμού, ανακοίνωσε η Ο. Κεφαλογιάνη, είναι η δημιουργία ενός πρότυπου μοντέλου αξιοποίησης της ευρύτερης περιοχής της Αμφίπολης. Τόνισε πως είναι βέβαιο ότι το μνημείο μπορεί να αποτελέσει πόλο έλξης για μεγάλο αριθμό ξένων επισκεπτών και ότι μπορεί να τονώσει την τουριστική κίνηση ολόκληρης της Μακεδονίας με άμεσο αποτέλεσμα τη στήριξη των τοπικών κοινωνιών.

Ο μεγάλος βραχνάς του ελληνικού τουρισμού για το περασμένο καλοκαίρι, η αγορά της Ρωσίας, αφήνει ελπίδες για το 2015, καθώς στο υπουργείο Τουρισμού βλέπουν πως «σταδιακά ηρεμεί η αγορά της Ρωσίας» και «ξεκαθαρίζει κάπως το τοπίο», αλλά περιμένουν πώς θα εξελιχθεί.

Προορισμούς «city break» (2-3 διανυκτερεύσεων) θέλει να κάνει την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη το υπουργείο Τουρισμού, ενώ φιλοδοξεί να εντάξει τη Θεσσαλονίκη στους δημοφιλέστερους προορισμούς επαγγελματικού τουρισμού.

Αποστολή με Email Εκτύπωση σελίδας

Διαβάστε επίσης

Στην κατηγορία
Οικονομία
Με λέξεις-κλειδιά
Συνθήκες εργασίας
Υπουργείο Τουρισμού
Εργασιακά θέματα
Τουρισμός