Ηλεκτρονική Έκδοση

Ανάπτυξη εκτός... γκισέ για την Εθνική

Στα εναλλακτικά δίκτυα εξυπηρέτησης των πελατών της δίνει έμφαση η Εθνική Τράπεζα, όπως είναι τα μηχανήματα αυτόματων συναλλαγών (ΑΤΜ), αλλά και η τηλεφωνική τραπεζική.

Σύμφωνα με τον τελευταίο οικονομικό απολογισμό της τράπεζας, η εθνική διέθετε στην αρχή του έτους 1.446 ΑΤΜ (αντιστοιχούν στο 19% της ελληνικής αγοράς), από τα οποία τα 597 βρίσκονται εκτός των καταστημάτων της. Εντός του πρώτου τριμήνου του 2009 προχώρησε στην εγκατάσταση 28 μηχανημάτων στους σταθμούς του μετρό της Αθήνας, ενώ έχει υπογράψει και συμφωνία με την αλυσίδα υπεραγορών Aldi, για την εγκατάσταση ΑΤΜ στα περίπου 100 καταστήματά της. Η Εθνική εξετάζει το ενδεχόμενο συνεργασίας και με άλλες αλυσίδες λιανεμπορίου, εντός του έτους.

Πέρυσι, η Εθνική ενέγραψε 121 χιλιάδες νέους πελάτες τηλεφωνικής τραπεζικής, επιτυγχάνοντας την αύξηση του πελατολογίου της υπηρεσίας κατά 147%, ενώ διεύρυνε και αναβάθμισε τις υπηρεσίες που προσφέρονται στις υπηρεσίες μέσω διαδικτύου, με αποτέλεσμα την αύξηση και των συναλλαγών μέσω Internet Banking. 

Συνολικά, οι χρήστες των υπηρεσιών Internet και Phone Banking το 2008 προσέγγισαν τους 337.000, (αύξηση κατά 29%). Πέρυσι, έγιναν μέσω υπολογιστή και τηλεφώνων, σταθερών και κινητών, 23, 6 εκατομμύρια συναλλαγές (αυξημένες κατά 64%), συνολικής αξίας 14,8 δισ. ευρώ (+8%).
 

Αποστολή με Email Εκτύπωση σελίδας

Διαβάστε επίσης

Στην κατηγορία
Οικονομία
Με λέξεις-κλειδιά
Εθνική Τράπεζα