Έντυπη Έκδοση

Πανεπιστήμιο Αιγαίου

ΕΙΝΑΙ δροσερό, είναι νεανικό, είναι φιλόδοξο, είναι χρηστικό και είναι και πολύγλωσσο (εκτός από ελληνικά μιλάει ακόμα αγγλικά και γαλλικά)! Το http://my.aegean.gr δημιουργήθηκε από φοιτητές του Πανεπιστημίου Αιγαίου και λειτουργεί τα τελευταία χρόνια ως διαδικτυακός τόπος συνάντησης, περιοδικό, πλατφόρμα επικοινωνίας εκπαιδευτικών και φοιτητών, ενημερώνει για τα του Πανεπιστημίου, αλλά και για τα της διασκέδασης και φέρνει κοντά τον ακαδημαϊκό πληθυσμό! «Φιλοδοξία και σκοπός μας είναι η άμεση, χωρίς γεωγραφικούς περιορισμούς, συμμετοχική και ποιοτική επικοινωνία και ενημέρωση και η δημιουργία ενός μορφώματος τέτοιου, ώστε όλος ο ακαδημαϊκός κόσμος (φοιτητές, διδάσκοντες, ερευνητικό, διοικητικό, τεχνικό και λοιπό προσωπικό) του ιδρύματος, αλλά και κάθε ενδιαφερόμενος εκτός αυτού να έχουν έναν τόπο κοινής αναφοράς και δραστηριοποίησης», αναφέρουν οι δημιουργοί του. Επισκεφθείτε το οπωσδήποτε!

Ερωτεύσιμο ονοματεπώνυμο!

Η 20ΧΡΟΝΗ Κέλι Κατρίνα Χίλντεμπραντ από τη Φλόριντα των ΗΠΑ, μια χειμωνιάτικη νύχτα που βαριόταν πληκτρολόγησε στη μηχανή αναζήτησης του facebook το όνομά της, αναζητώντας συννόματους. Εκεί βρήκε τον 24χρονο Κέλι Καρλ Χίλντεμπραντ, που ζούσε στο Τέξας, και του έστειλε μήνυμα: «Γεια σου! Εχουμε το ίδιο όνομα. Δεν είναι ωραίο;». Ο νεαρός απάντησε και από τότε οι δυο τους μιλούσαν καθημερινά, σύντομα έγιναν φίλοι και κάποια στιγμή συναντήθηκαν. «Ηταν γραμμένο», λέει ο νεαρός που σχεδόν αμέσως της έκανε πρόταση γάμου, και τον Οκτώβρη, περί τον ένα χρόνο μετά την πρώτη τους διαδικτυακή επαφή, θα παντρευτούν. Ο 24χρονος παραδέχεται ότι στην αρχή φοβήθηκε μήπως η κοπέλα είναι μακρινός του συγγενής, αλλά τελικά αποδείχθηκαν απλά συνονόματοι. Διαβάστε ολόκληρη την ιστορία στο http://news.bbc.co.uk/2/hi/americas /8161184.stm

Λίφτινγκ για yahoo

Ο ΠΟΛΕΜΟΣ στον Ιστό δίνει και παίρνει και όλοι αναζητούν μεγαλύτερο κομμάτι της διαδικτυακής πίτας. Στο πλαίσιο του ανταγωνισμού, και δεδομένου ότι τον τελευταίο χρόνο χάνει ολοένα και περισσότερο έδαφος, το Yahoo μπήκε στη διαδικασία του λίφτινγκ, σε μια προσπάθεια να γίνει περισσότερο προσιτό στους χρήστες. Ηδη στις ΗΠΑ παρουσιάστηκε η ολοκαίνουργια και χρηστικότερη πρώτη σελίδα του Yahoo. Οι αλλαγές που έγιναν στοχεύουν στην απλοποίηση των αναζητήσεων, και γενικότερα στη διευκόλυνση των χρηστών. Στην Ευρώπη και την Ασία, το νέο πρόσωπο του Yahoo αναμένεται να έρθει τους επόμενους μήνες. «Θέλουμε να κάνουμε την υπηρεσία το κέντρο της διαδικτυακής ζωής των χρηστών» λέει ένας από τους επικεφαλής των αλλαγών, ο Tapan Bhat. Εν αναμονή των αλλαγών!

Αποστολή με Email Εκτύπωση σελίδας

Διαβάστε επίσης

Στην κατηγορία
Ελλάδα
Στη στήλη
www.τελείακαιπαύλα.enet