Ηλεκτρονική Έκδοση

Όλη η διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσετε για να δηλώσετε τα στοιχεία σας

Ξεκινούν την ταυτοποίηση καρτοκινητών Cosmote και Wind

Από τις 8 Νοεμβρίου ξεκινά η Cosmote τη διαδικασία ταυτοποίησης των συνδρομητών καρτοκινητής τηλεφωνίας, όπως προβλέπεται από το νόμο (Ν.3783/2009). Με ανακοίνωσή της και η Wind καλεί τους συνδρομητές της να δηλώσουν τα στοιχεία τους.

Όπως ανακοίνωσε η εταιρεία, όλοι οι νέοι συνδρομητές καρτοκινητής COSMOΚΑΡΤΑ, WHAT’S UP, FROG και CIAO θα πρέπει να δηλώνουν τα στοιχεία ταυτότητας τους προκειμένου να ενεργοποιηθεί η σύνδεσή τους.

Όσον αφορά τους υφιστάμενους συνδρομητές καρτοκινητής COSMOTE, που έχουν ενεργοποιήσει τη σύνδεσή τους μέχρι και 07/11/2009, θα πρέπει να δηλώσουν τα στοιχεία τους μέχρι και τις 30 Ιουλίου 2010, προκειμένου να συνεχίσουν να χρησιμοποιούν το καρτοκινητό τους.

Η δήλωση των στοιχείων θα πραγματοποιείται στα καταστήματα COSMOTE, ΓΕΡΜΑΝΟΣ, OTEshops και σε όλα τα σημεία του δικτύου αντιπροσώπων της εταιρείας σε όλη την Ελλάδα. Για να πραγματοποιήσει την ταυτοποίηση του καρτοκινητού του, ο συνδρομητής πρέπει να έχει μαζί την ταυτότητα ή το διαβατήριό του, καθώς και την SIM κάρτα ή τον 20-ψήφιο αριθμό που αναγράφεται πάνω σε αυτήν.

Η διαδικασία ταυτοποίησης ολοκληρώνεται με την υπογραφή υπεύθυνης δήλωσης για την ακρίβεια των στοιχείων και είναι κοινή για υφιστάμενους και νέους συνδρομητές καρτοκινητής.

Εάν χρήστης της σύνδεσης καρτοκινητής είναι διαφορετικό πρόσωπο, ο συνδρομητής θα πρέπει να δηλώσει και τα στοιχεία ταυτότητας του χρήστη. Σε περίπτωση που κάποιος συνδρομητής έχει περισσότερες από μία συνδέσεις καρτοκινητής, μπορεί να τις δηλώσει όλες χωρίς κανέναν περιορισμό.

Η Cosmote σημειώνει ότι:

  • Η διαδικασία της ταυτοποίησης αφορά μόνο στην καρτοκινητή και οι υφιστάμενοι συνδρομητές των προγραμμάτων συμβολαίου της εταιρείας δεν χρειάζεται να πραγματοποιήσουν νέα δήλωση των στοιχείων τους.
  • Για άτομα ηλικίας κάτω των 18 ετών, η διαδικασία της ταυτοποίησης πρέπει να γίνει από ενήλικα.
  • Η εγγραφή των συνδρομητών στους τηλεφωνικούς καταλόγους 1 είναι προαιρετική. Αν οι συνδρομητές δεν επιθυμούν τα στοιχεία τους να καταχωρηθούν σε τηλεφωνικούς καταλόγους θα πρέπει να το δηλώσουν εγγράφως κατά τη διαδικασία ταυτοποίησης.
  • Σε περίπτωση που αλλάξει στοιχεία ο συνδρομητής ή ο χρήστης, ο συνδρομητής θα πρέπει να ενημερώνει άμεσα την εταιρεία. Το ίδιο ισχύει και στην περίπτωση απώλειας ή κλοπής της SIM κάρτας, η οποία πρέπει να δηλώνεται προκειμένου να πραγματοποιηθεί άμεσα φραγή εισερχομένων και εξερχομένων κλήσεων.
Ταυτοποίηση των καρτοκινητών και από τη Wind

Με ανακοίνωσή της, η εταιρεία καλεί τους πελάτες καρτοκινητής τηλεφωνίας WIND (WIND f2g, Q card, MO ‘MAD, AB, WIND International), να δηλώσουν τα στοιχεία τους. Η ταυτοποίηση, που όπως σημειώνει η Wind έχει ξεκινήσει από τα μέσα Οκτωβρίου γίνεται στα 400 καταστήματα WIND ανά την Ελλάδα, καθώς και σε άλλα εξουσιοδοτημένα από την εταιρεία σημεία εξυπηρέτησης πελατών.

Ο συνδρομητής καρτοκινητής τηλεφωνίας στο πλαίσιο της διαδικασίας ταυτοποίησης, υπογράφει στο κατάστημα WIND Υπεύθυνη Δήλωση του Ν.1599/1986 προς την ΕΕΤΤ, προσκομίζοντας τα απαιτούμενα έγγραφα ταυτοποίησης (ταυτότητα ή διαβατήριο).

Σύμφωνα με τη νομοθεσία, εάν ο χρήστης είναι διαφορετικός από τον κάτοχο, θα πρέπει να δηλωθούν και τα στοιχεία ταυτότητας του χρήστη της σύνδεσης.

Οι αλλοδαποί μπορούν να ταυτοποιούν τις συνδέσεις καρτοκινητής τηλεφωνίας με αντίστοιχα έγγραφα ταυτοπροσωπίας όπως φωτοτυπία άδειας παραμονής, ειδικό δελτίο ταυτότητας ομογενούς/δελτίο ταυτότητας αλλοδαπού.

Η διαδικασία ταυτοποίησης αφορά μόνο τους συνδρομητές καρτοκινητής τηλεφωνίας WIND, και όχι τους υφιστάμενους συνδρομητές συμβολαίου της εταιρείας.

Οι συνδρομητές καρτοκινητής τηλεφωνίας θα πρέπει να έχουν δηλώσει τα στοιχεία τους ως 30.07.2010. Πέραν της ημερομηνίας αυτής, η εταιρεία υποχρεούται να διακόψει άμεσα την παροχή της υπηρεσίας κινητής τηλεφωνίας, έστω και αν έχει καταβληθεί από τον ανώνυμο συνδρομητή το οικονομικό αντίτιμο του προπληρωμένου χρόνου ομιλίας. 

Μετά τις 07/11/2009, οι καρτοκινητές συνδέσεις που θα διαθέτει η WIND προς τους πελάτες της δε θα έχουν τη δυνατότητα αυτόματης ενεργοποίησης με την πρώτη κλήση, όπως ίσχυε ως τώρα. Πλέον ο πελάτης θα πρέπει να επισκεφθεί ένα κατάστημα WIND ή εξουσιοδοτημένο σημείο εξυπηρέτησης προκειμένου να δηλώσει τα στοιχεία του και να ενεργοποιήσει άμεσα τη σύνδεση.

Σε περίπτωση αλλαγής στοιχείων των κατόχων ή χρηστών της σύνδεσης, οι κάτοχοι θα πρέπει να ενημερώνουν σχετικά τη WIND Ελλάς, όπως και στην περίπτωση απώλειας ή κλοπής της κάρτας σύνδεσής τους.

Αποστολή με Email Εκτύπωση σελίδας

Διαβάστε επίσης

Στην κατηγορία
Ελλάδα
Με λέξεις-κλειδιά
Τηλεπικοινωνίες & ευρυζωνικότητα
Σχετικά αρχεία
Διευκρινίσεις επί της διαδικασίας από τη Wind - 127 KB