Έντυπη Έκδοση

ΚΑΙΝΕ ΤΑ ΚΑΥΣΙΜΑ ΚΑΙ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΜΕ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΜΕ Ι.Χ.

Λιγότερα μποτιλιαρίσματα λόγω ΔΝΤ!

Και τον Σεπτέμβριο καταγράφεται μείωση της κυκλοφοριακής συμφόρησης στους βασικούς οδικούς άξονες της πρωτεύουσας, παγιώνοντας τις πτωτικές τάσεις που παρατηρούνται από τις αρχές του έτους. Αποδίδονται στις συνεχείς αυξήσεις στον ΦΠΑ και τις τιμές των καυσίμων.

Είναι μοναδικές παράπλευρες... ωφέλειες του ΔΝΤ, που συνεχίστηκαν και σε ένα μήνα που παραδοσιακά χαρακτηρίζεται από τα μποτιλιαρίσματα, κυρίως λόγω της έναρξης της σχολικής χρονιάς, περιλαμβάνοντας για πρώτη φορά και τον Κηφισό.

Από την έκθεση για το τρίμηνο Ιουλίου-Αυγούστου-Σεπτεμβρίου 2010 του Κέντρου Διαχείρισης Κυκλοφορίας του υπουργείου Υποδομών, που αποκαλύπτει η «Ε», προκύπτουν τα εξής ενδιαφέροντα στοιχεία:

*Η μείωση της κυκλοφορίας τον Σεπτέμβριο σε σύγκριση με τον αντίστοιχο μήνα του 2009 κυμαίνεται από 3 έως και 5%, ενώ η αντίστοιχη βελτίωση της ταχύτητας κίνησης των οχημάτων έφθασε στο 6%.

*Η βελτίωση είναι πιο αισθητή στην Πανεπιστημίου και τη Βουλιαγμένης. Ακολουθούν η Κηφισίας, η Μεσογείων και η Ποσειδώνος.

*Για πρώτη φορά στα τελευταία χρόνια υπάρχει πτώση της τάξης του 3% στη λεωφόρο Κηφισού. Να σημειωθεί ότι το αντίστοιχο τρίμηνο του 2009, σε ώρες αιχμής, οι οδηγοί ήθελαν 34 λεπτά για να διανύσουν το τμήμα μεταξύ των κόμβων Λιοσίων και Αθηνών. Φέτος για την ίδια απόσταση των 7,5 χλμ. χρειάζονται μόνο 27 λεπτά. Πάντως το «ποτάμι» παραμένει στους πιο δύσκολους δρόμους του λεκανοπεδίου.

*Ο Ιούλιος και ο Αύγουστος, παραδοσιακά μήνες με χαμηλή κυκλοφορία, χαρακτηρίζονται από τη μικρότερη από κάθε άλλη χρονιά μείωση του κυκλοφοριακού φόρτου, που αποδίδεται στο γεγονός ότι οι Αθηναίοι έκαναν μικρότερης διάρκειας διακοπές ή έμειναν στο σπίτι τους. Η μείωση την εβδομάδα του Δεκαπενταύγουστου έφθασε το 26% και διαμορφώθηκε στα επίπεδα των δύο τελευταίων χρόνων, αλλά τον υπόλοιπο μήνα καταγράφηκε αύξηση έως και 8%.

Ο περιορισμός των μετακινήσεων για πρώτη φορά καταγράφεται και στην Αττική οδό. Από την αρχή του χρόνου η μέση ημερήσια κυκλοφορία διαμορφώθηκε στα 282.000 οχήματα, έναντι 307.000 το 2009 και 300.000 το 2008. *

Αποστολή με Email Εκτύπωση σελίδας

Διαβάστε επίσης

Στην κατηγορία
Ελλάδα
Με λέξεις-κλειδιά
Οδικό δίκτυο και ασφάλεια