Έντυπη Έκδοση

ΜΕΤΩΠΙΚΗ MIG-AEGEAN

Ρουκέτες αέρος - αέρος...

Σε ανοιχτή ρήξη οδηγούνται οι προβληματικές σχέσεις της Aegean με τη Marfin Investment Group (MIG), ενώ το υπουργείο Μεταφορών αποδεικνύεται κατώτερο των περιστάσεων και σε κάθε του παρέμβαση καταφέρνει να κάνει τα πράγματα χειρότερα.

Η MIG κάλεσε την κυβέρνηση που θα προκύψει από τις εκλογές της 4ης Οκτωβρίου να εξετάσει τον «φάκελο Aegean», καθώς και τις σχέσεις της υπουργού Εξωτερικών Ντόρας Μπακογιάννη με την οικογένεια Βασιλάκη (σ.σ. βασικών μετόχων της Aegean). Η MIG θεωρεί πως η Aegean μπήκε με πλάγιο τρόπο στη γραμμή Αθήνα - Κωνσταντινούπολη και κατηγόρησε την εταιρεία ότι τα τελευταία χρόνια «ενισχύθηκε και "ανδρώθηκε" θεαματικά εις βάρος της Ολυμπιακής».

Οσον αφορά το θέμα της Κωνσταντινούπολης, κατά τη MIG, «η υπόθεση είναι πολύ σοβαρή όχι μόνον για τις τεράστιες ζημιές του Δημοσίου, αλλά και λόγω ενδεχόμενης εμπλοκής της Ντόρας Μπακογιάννη, η οποία εκτός από πανίσχυρη υπουργός είναι και στενή φίλη της οικογένειας Βασιλάκη». «Η Aegean και οι φίλοι της πρέπει να καταλάβουν ότι το πάρτι τελείωσε και ότι οι αερομεταφορές εκτός από κερδοσκοπική επιχείρηση είναι και κοινωνικό αγαθό» προσθέτει η MIG.

Βασιλάκης: Το πάρτι τώρα αρχίζει Βασιλάκης: Το πάρτι τώρα αρχίζει «Για εμάς το πάρτι αρχίζει τώρα» είχε σχολιάσει νωρίτερα και κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου ο πρόεδρος της Aegean Θ. Βασιλάκης. «Εάν υπάρχει πρόθεση από τους ανταγωνιστές να παίξουν ένα σωστό παιχνίδι, ας το παίξουν...» πρόσθεσε. Ο ίδιος και οι συνεργάτες του επέκριναν τους χειρισμούς της κυβέρνησης ως προς τους διαγωνισμούς που ματαιώθηκαν (για τις άγονες γραμμές, την επίγεια εξυπηρέτηση σε 34 αεροδρόμια και τα δικαιώματα πτήσης σε εκτός της Ε.Ε. προορισμούς). «Κανείς από τους διαγωνισμούς δεν έγινε εγκαίρως. Είναι αδιανόητο να μιλάμε για μία ιδιωτικοποίηση η οποία πρόκειται να ολοκληρωθεί υποτίθεται την 1η Οκτωβρίου και οι διαγωνισμοί να μην έχουν ολοκληρωθεί μέχρι τις 25 Ιουλίου» σχολίασε ο αντιπρόεδρος της Aegean Ευτ. Βασιλάκης.

Στο μεταξύ, το υπουργείο Μεταφορών προσπάθησε να λύσει το πρόβλημα με τις άγονες γραμμές, αφήνοντας όμως και πάλι περιθώρια για σχόλια. Με απόφασή του ο Ευρ. Στυλιανίδης παρέτεινε το βίο των κρατικών Ολυμπιακών Αερογραμμών ώς τις 31 Δεκεμβρίου προκειμένου να εκτελεί τα δρομολόγια στους 24 «άγονους» προορισμούς. Με δεδομένο όμως πως η εταιρεία τελεί υπό εκκαθάριση (ή υπό... διάλυση), τα δρομολόγια θα πραγματοποιεί -χωρίς κρατική επιδότηση- η Olympic Air και εδώ ανακύπτουν προβλήματα.

Στα δικαστήρια

Βγενόπουλος: Το πάρτι τελείωσε Βγενόπουλος: Το πάρτι τελείωσε Το 51% της Olympic Air ανήκει στις Ολυμπιακές Αερογραμμές και την 1η Οκτωβρίου μεταβιβάζεται στη MIG που θα αποτελεί το μόνο ιδιοκτήτη της εταιρείας. Το κατά πόσο η Olympic Air θα δικαιούται από την ημέρα αυτή και μετά να πραγματοποιεί τα δρομολόγια, μπορεί να το αποφασίσουν τελικά τα δικαστήρια. Η πλευρά της Aegean υπαινίσσεται παρατυπία, επισημαίνοντας πως από την 1η Οκτωβρίου Ολυμπιακές Αερογραμμές και Olympic Air «δεν μπορούν να έχουν καμία σχέση», όπως σχολίασε ο Ευτ. Βασιλάκης. Δηκτικός ήταν ο Ευτ. Βασιλάκης όσον αφορά τη MIG, λέγοντας πως η Aegean ενδιαφέρθηκε από τον Οκτώβριο του 2008 για τις άγονες γραμμές, όταν «δεν είχαν άλλοι ενδιαφέρον για τις αερομεταφορές». Οσο για το θέμα της Κωνσταντινούπολης, οι επικεφαλής της Aegean υπεραμύνθηκαν των χειρισμών τους και επισήμαναν πως πριν από την είσοδό τους στη γραμμή το εισιτήριο της απλής μετάβασης κόστιζε 135 ευρώ, ενώ μετά τη δραστηριοποίησή τους (σ.σ. στις 9 Σεπτεμβρίου) έπεσε στα 65 ευρώ. Οσον αφορά την ανακοίνωση της MIG, στελέχη της Aegean δήλωσαν αργότερα πως «καθαρός ουρανός αστραπές δεν φοβάται...», εκφράζοντας την εκτίμηση πως η MIG προσπαθεί μέσω της εμπλοκής της Ντόρας Μπακογιάννη να εξασφαλίσει δημοσιότητα στο μέσο της προεκλογικής περιόδου.

Σημειώνεται πως εκτός των άγονων γραμμών, οι δύο εταιρείες βρίσκονται στην κόντρα και για τα δικαιώματα εκτέλεσης πτήσεων σε χώρες εκτός της Ε.Ε. Η πλευρά της Aegean θεωρεί πως κακώς η Olympic Air έχει συμπεριλάβει στο πρόγραμμα δρομολογίων της τις πτήσεις προς Τίρανα, Κωνσταντινούπολη, Βηρυτό, Κάιρο, Αλεξάνδρεια και Τελ Αβίβ, ενώ στελέχη της Olympic Air απαντούν πως δεν υπάρχει καμία παρατυπία και πως όλα γίνονται με βάση τις προβλέψεις της νομοθεσίας. *

Αποστολή με Email Εκτύπωση σελίδας

Διαβάστε επίσης

Στην κατηγορία
Ελλάδα
Με λέξεις-κλειδιά
Marfin
Olympic Air
Αερομεταφορές και ασφάλεια πτήσεων
Για το ίδιο θέμα
MIG εναντίον Ντόρας
Επιμένει η Aegean για τις άγονες γραμμές