Έντυπη Έκδοση

Κολυμπώντας στα θολά νερά της «κοινωνικής δικτύωσης»

Δεν έχει και πολλά ψωμιά να φάει το MySpace, που με νοσταλγία αναπολεί τις παλιές καλές ημέρες.

«Είμαι και εγώ εδώ», προσπαθεί να πει το MySpace, αλλά λίγοι το ακούνε «Είμαι και εγώ εδώ», προσπαθεί να πει το MySpace, αλλά λίγοι το ακούνε Η δημιουργία της News Corporation, του Ρούπερτ Μέρντοχ, καλείται να περάσει από Συμπληγάδες (με μικρά περιθώρια επιτυχίας).

Η εταιρεία ανανέωσε μεν τη συνεργασία της με την Google, με μια συμφωνία «πολυετούς διάρκειας», όπως αναφέρεται και στο σχετικό δελτίο Τύπου, αλλά αυτό πρέπει να είναι μάλλον το μοναδικό καλό νέο για το MySpace στη διάρκεια του 2010.

Η υπηρεσία μετρά με το «καλημέρα» κάθε χρόνου γύρω στα 70 εκατ. δολάρια συνολικών εξόδων, τα οποία οφείλονται σε... τρέλες των καλών ημερών, όταν το MySpace πρόβαλλε ως το κορυφαίο σύστημα κοινωνικής δικτύωσης, δίνοντας ένα σημαντικό βήμα σε νέους μουσικούς. Σήμερα οι περικοπές αποτελούν τον κανόνα και όλα δείχνουν πως οι απολύσεις και οι απομακρύνσεις προσωπικού θα συνεχιστούν στο επόμενο διάστημα. Μόνο θετική εξέλιξη δεν αποτελούν όλα αυτά για τον Ρ. Μέρντοχ, που γενικά -ας του το πει κάποιος- δεν τα πολυπάει και ιδιαιτέρως καλά με το Internet.

Δεν είναι η πρώτη περίπτωση ενός online εγχειρήματος, που τράβηξε τα φώτα της δημοσιότητας επάνω του για να χαθεί (ή, έστω, να κινδυνέψει να χαθεί) λίγο αργότερα.

Αρκεί να θυμηθεί κανείς το Second Life, που ουδέποτε κατόρθωσε να φτάσει σε πολύ υψηλά δημοτικότητας. Μάλλον αυτές οι υπηρεσίες κατόρθωσαν τελικά να... εκπαιδεύσουν τον κόσμο προκειμένου αυτός να σπεύσει στο Facebook.

Αποστολή με Email Εκτύπωση σελίδας

Διαβάστε επίσης

Στην κατηγορία
Οικονομία
Με λέξεις-κλειδιά
Social Media