Ηλεκτρονική Έκδοση

Διαφημίσεις στο Twitter

Σε μια προσπάθεια να αξιοποιήσει οικονομικά την ολοένα αυξανόμενη παγκόσμια δημοφιλία της, η υπηρεσία Twitter, ανακοίνωσε ότι πλέον θα επιτρέψει στους διαφημιστές να έχουν πρόσβαση στους πάνω από 45 εκατ. επισκέπτες κάθε μήνα του site της.

Το Twitter, που υπάρχει εδώ και μόλις δύο χρόνια, επιτρέπει στους χρήστες να στέλνουν έναν απεριόριστο αριθμό μηνυμάτων μέχρι 140 χαρακτήρων (micro-blogging). «Θα αφήσουμε την πόρτα ανοιχτή για διαφήμιση», δήλωσε ο ιδρυτής Μπιζ Στόουν στο επίσημο ιστολόγιο του Twitter (blog.twitter.com), σύμφωνα με το πρακτορείο Ρόιτερ.

Η εισροή διαφημιστικών εσόδων είναι ο κλασικός τρόπος για μια διαδικτυακή υπηρεσία να παραμείνει δωρεάν για τους χρήστες της.

Η εκρηκτική διόγκωση του διεθνούς ενδιαφέροντος για τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες κοινωνικής δικτύωσης, αύξησε σε περίπου 45 εκατ. τους χρήστες του Twitter φέτος το καλοκαίρι, 15 φορές περισσότερους σε σχέση με πριν ένα χρόνο.

Ορισμένοι αναλυτές πάντως εκφράζουν σκεπτικισμό για το κατά πόσο η διαφήμιση μπορεί να «πιάσει» στα κοινωνικά δίκτυα (Facebook, MySpace, Twitter κ.α.), μεταξύ άλλων επειδή αρκετές εταιρίες δεν δείχνουν πρόθυμες να «εκθέσουν» άμεσα τα προϊόντα τους στα απρόβλεπτα και, πιθανότατα, επικριτικά ή κοροϊδευτικά σχόλια εκατομμυρίων χρηστών.

Από την άλλη, υπάρχει το ζήτημα κατά πόσον οι διαφημίσεις είναι αποδεκτές από την πλειονότητα των ίδιων των χρηστών των κοινωνικών δικτύων, κάτι που αναγνώρισε και ο ιδρυτής του Twitter.

O Στόουν δήλωσε ότι η εταιρία βρίσκεται σε επαγρύπνηση μήπως ενοχληθούν οι χρήστες από έναν πιθανό καταιγισμό τους με διαφημιστικά μηνύματα. Για το λόγο αυτό, είπε ότι «όλα τα ενδεχόμενα είναι ανοιχτά», δηλαδή η πολιτική υπέρ των διαφημίσεων μπορεί να αναιρεθεί στο μέλλον, αν απειλεί να μετατραπεί σε «μπούμερανγκ» για το Twitter.

Αποστολή με Email Εκτύπωση σελίδας

Διαβάστε επίσης

Στην κατηγορία
Επιστήμη & Τεχνολογία
Με λέξεις-κλειδιά
Πληροφορική και διαδίκτυο