Ηλεκτρονική Έκδοση

Διαφημιστική καμπάνια $100 εκατομμυρίων από τη Yahoo

Σε μια προσπάθεια να αυξήσει τόσο τους χρήστες όσο και τα έσοδα της, η Yahoo προχώρησε από τις 23 Σεπτεμβρίου σε μια ανανέωση της διαδικτυακής «πύλης» της και παράλληλα ξεκινά μια τεράστια παγκόσμια διαφημιστική καμπάνια προβολής, κόστους 100 εκατ. δολ.

Η Yahoo επίσης θα ανοίξει το portal της σε ανταγωνιστές, επιτρέποντας στους χρήστες της να ενσωματώνουν στην πρώτη σελίδα τους υπηρεσίες web από τρίτα μέρη, όπως το Facebook ή το Hotmail.

Ο απώτερος στόχος είναι ο χρήστης του Yahoo να γίνει πιο «πιστός» και να αντιμετωπίζει το portal σαν το επίκεντρο και την αφετηρία της πλοήγησής του στο Ίντερνετ, δηλαδή σαν ένα είδος διαδικτυακού one-stop-shop.

Η εταιρία προσπαθεί να ξανακερδίσει την ηγετική θέση που κάποτε είχε ως το πιο δημοφιλές site στον κόσμο. Η «ανακαίνιση» και ο εμπλουτισμός της «πύλης» αποτελεί την πρώτη πρωτοβουλία προς αυτή την κατεύθυνση, του νέου επικεφαλής της Κάρολ Μπαρτς, ο οποίος αντικατέστησε τον συνιδρυτή Τζέρι Γιανγκ φέτος τον Ιανουάριο.

Η νέα διοίκηση της Yahoo θεωρεί ότι το άνοιγμα σε ανταγωνιστές της τελικά θα αυξήσει τα κέρδη της. Στο δεύτερο τρίμηνο του 2009 η εταιρία εμφάνισε κέρδη 141 εκατ. δολ. και έσοδα 1,57 δισ. δολ.

Αν και αρκετοί αναλυτές είχαν στο παρελθόν αμφισβητήσει κατά πόσο έχει νόημα η ανανέωση ενός portal, όταν πλέον – λόγω Google- οι περισσότεροι χρήστες του διαδικτύου χρησιμοποιούν μηχανές αναζήτησης για να πηγαίνουν απευθείας στην ιστοσελίδα που επιθυμούν, η Yahoo, όπως δήλωσε ο αντιπρόεδρος για την Ευρώπη Ριτς Ράιλι, σύμφωνα με το BBC, επιμένει ότι η συντριπτική πλειονότητα των χρηστών του Yahoo πρώτα περνάνε από την portal, πριν πάνε οπουδήποτε αλλού στο διαδίκτυο, με αποτέλεσμα η πρώτη σελίδα της «πύλης» να είναι και το πιο ελκυστικό μέρος για προσέλκυση διαφήμισης.

Μια διαφήμιση στην πρώτη σελίδα του Yahoo μπορεί να κοστίσει εκατομμύρια δολάρια, καθώς θεωρείται ότι απευθύνεται σε ένα παγκόσμιο κοινό.

Η ύψους 100 εκατ. δολ. διαφημιστική καμπάνια θα εστιάσει σε δέκα αγορές-κλειδιά: ΗΠΑ, Βρετανία, Ινδία, Γαλλία, Βραζιλία, Ν.Κορέα, Ταϊβάν, Ινδονησία, Χονγκ Κονγκ και Καναδά. Η έμφαση στις αναδυόμενες αγορές αντανακλά την πεποίθηση της Yahoo ότι «από εκεί θα προέλθει το επόμενο online δισεκατομμύριο χρηστών», σύμφωνα με τον Ράιλι.

Η αλλαγή στην «πύλη» συνοδεύεται και από μια αναμόρφωση στο user interface της μηχανής αναζήτησης της Yahoo, η οποία βοηθά τους χρήστες στην εξειδίκευση της διαδικτυακής έρευνάς τους.

Αποστολή με Email Εκτύπωση σελίδας

Διαβάστε επίσης

Στην κατηγορία
Επιστήμη & Τεχνολογία
Με λέξεις-κλειδιά
Πληροφορική και διαδίκτυο