Έντυπη Έκδοση

Πασχαλινό τραπέζι χωρίς υπερβολές

Το Πάσχα συνδυάζει δύο εκ διαμέτρου αντίθετες διατροφικές συμπεριφορές. Από τη μία τη νηστεία και από την άλλη το «διατροφικό ξεφάντωμα» μετά την Ανάσταση. Θα είναι ένα σοκ για τον οργανισμό αν μετά την περίοδο λιτότητας και πλήρους αποχής από το κρέας καταναλώσετε απότομα μεγάλες ποσότητες λιπαρών και διαιτητικής χοληστερόλης.

Ετσι, για το βράδυ της Ανάστασης η μαγειρίτσα από μόνη της αρκεί και σας εξασφαλίζει την ήπια επανένταξη σε μία πλήρη διατροφή. Περιοριστείτε λοιπόν σε ένα πιάτο σούπας, σαλάτα και ψωμί ολικής αλέσεως. Αποφύγετε την επιπλέον κατανάλωση κρεάτων ή αβγών. Θα σας επιβαρύνουν ιδιαίτερα ενώ ταυτόχρονα θα δυσκολέψουν τη διαδικασία της πέψης. Αν πάλι δεν μπορείτε να αντισταθείτε στα κόκκινα αβγά... απλά τσουγκρίστε τα! Τα πλούσια τραπέζια αποτελούν σίγουρα έναν πειρασμό που μπορεί όμως να δράσει ως ενεργειακή βόμβα για τον οργανισμό, εκτινάσσοντας τα επίπεδα της χοληστερίνης, της αρτηριακής πίεσης και προκαλώντας ενοχλητικές γαστρεντερικές διαταραχές.

Το μόνο που χρειάζεται σε αυτήν την περίπτωση είναι λίγη πειθαρχία, αλλά και αίσθηση του μέτρου. Τα μικρά και συχνά γεύματα θα σας βοηθήσουν να ελέγξετε την πείνα σας ώστε να μην υπερκαταναλώσετε φαγητό και να αποφύγετε το τσιμπολόγημα. Σκεφτείτε μόνο πως μία πιρουνιά πέτσας απευθείας από τη σούβλα πέρα από τα κακής ποιότητας λιπαρά θα σας εφοδιάσει και με τις θερμίδες που αντιστοιχούν σε μία κανονική μερίδα κρέατος! Και μην ξεχνάτε: μπορεί να είναι περίοδος διακοπών, όμως δεν είναι απαραίτητο να την περάσετε μπροστά στην τηλεόραση ή ξαπλωμένοι στον καναπέ. Βάλτε στόχο τουλάχιστον 30 λεπτά μέτριας δραστηριότητας, αν όχι όλες, τις περισσότερες ημέρες της εβδομάδας. Αν το γυμναστήριο δεν είναι η αγαπημένη σας απασχόληση επωφεληθείτε από την ανοιξιάτικη θερμοκρασία, περπατήστε, τρέξτε, βγάλτε βόλτα το σκύλο σας.

Αποστολή με Email Εκτύπωση σελίδας

Διαβάστε επίσης

Στην κατηγορία
Υγεία
Με λέξεις-κλειδιά
Διατροφή και Διαιτολογία